Alles wat je eet, of drinkt, wat je binnenkrijgt, dus ook roken.... gaat naar je kleintje in je buik. Ik rook zelf niet, maar hoe moeilijk het ook is, niet aan te raden om daar mee door te gaan terwijl je zwanger bent. vind ik het zelfde als alcohol en/of drugs...dat doe je toch ook niet als je zwanger bent?
bij de eerste was ik al 5 maanden zwanger toen ik erachter kwam,, en heb wel gerookt ja stom maar de stresss die ik mee zou brenge om te stoppen die zou veel groter zijn als ik nu zwanger ben stop ik elijk!!! x
zozo 5 maand zwanger? hoe kan het, ik hoor het vaker, dat je er dan pas achter komt..je zie je buik dan toch al groeien? en kwaaltjes...en ongi die uitblijft? groetjes layla
ja doe maar zo als je er geen evaring mee hebt kun je het ook niet weten he!! ik ga niks uitleggen joh (alleen aan degene die wat aardiger doen!?)
mag ik vragen wat er verkeer is van mij? het was een serieuze vraag. ben hier niet om ruzie te zoeken hoor.
Misschien niet zo bedoelt maar de vraagstelling komt een beetje denigrerend over. Oftewel, als je de zin al begint met zozo.. komt het niet goed over. Alsof je het niet serieus neemt.
als je gewoon vruchtbaar bent dan hoef je niet al te veel zorgen te maken. Je vruchtbaarheid neemt tot 30% af (ook bij de man!) als je rookt. Maar bij een normale vruchtbaarheid zal je toch nog wel snel zwanger raken. Mochten er meer problemen zijn dan is stoppen natuurlijk aan te raden. Ik was wel al gestopt want wilde niet roken tijdens mijn zwangerschap. Ik was de eerste maand al zwanger.
dat is precies wat mij dwars zat layla gwen 81 heeft de woorden uit me mond getrokken!!! thank voor de vertaling gwen! x
nou zo bedoel ik het niet, en zoals je begrijpt is het altijd anders om een vraag te lezen, en reactie, dan dat je het hoort hoe iemand het zegt. maargoed, nu dus maar even voor jullie om duidelijk te zijn hoe ik het wel bedoel. Hoe kan het dat je er dan pas achter komt? Ik heb dus een keer eerder gehoord van iemand die ook na 5 maanden er achter kwam. Geen last gehad van kwaaltjes? niet misselijk enz? En hoe met ongesteldheid? layla
Hallo Meiden, Ik moet me ook schamen.. Ik rook nog steeds en ook wij hunkeren naar een kleintje.. Dacht nog, als we er echt voor gaan dan stop ik met roken, maar vind het zooo moeilijk.. Dus de gouden tips zijn meer dan welkom! Verder denk ik dat de vraag van Layla een beetje verkeerd over kwam, haal er wel uit dat ze geintresseerd is over hoe het kan dat je er pas bij 5 maanden achter kwam.. Tis jammer dat forum taal soms op verschillende manieren wordt opgepakt, terwijl dit absoluut niet zo bedoeling is.. Wou het toch even kwijt.. Voor iedereen die nog rookt veel succes en tips??? Graaaag! ____________ Liefs Amigo
okeeej wil je het weten dan vertel ik je het maar het is een heel verhaal,, mijn vriend en ik hadden een jaar voordat ik zwanger was relatieproblemen,, en het ging niet goed op mijn werk dus ik had veel last van stresssssss,, ik at te weinig en had mijn lichaaam een beetje gelaten voor wat het was!! OP een gegeven moment werd ik niet meer ongesteld,, ik naar de dokter,, hele verhaal verteld (ik was niet zwanger!) maar mijn ongestedheid bleef weg! het kwam door de stress en te weinig eten!! dus eenmaaal thuis hebben mijn vriend en ik het uitgepraaat en ben ik weer beter gaan eten!! na 4 1/2 maand was mijn ongesteldheid pas weer terug!! een jaar later ovrkwam mij hetzelfde stresss stressss werk niet leuk prblemen met familie mijn menstruatie bleef weg,, dus dacht ik aan wat de dokter mij vertld had!! het zou de stress wel weeer zijn en heb helemaal niet gedacht IK BEN ZWANGER) had achteraf gezien wel jeuk aan me buik en borsten,,, maar verder geen kwaaltjes,, wat je niet weet is er meestal ook niet!!!,, DIT WAS MIJN SPREEKBEURT VERDER NOG VRAGEN??? haha x
Heb je gelijk in amigo1985. En dit is al mijn 2e keer dat het zo op een drama uitloopt. Ik vind het heel jammer dat sommige mensen boos reageren op een vraag van iemand, misschien kunnen mensen eerst even vragen hoe iemand het bedoeld, voordat die allerlei dingen naar het hoofd krijgt gegooid. Ik had hier echt helemaal geen idee van hoe het voor diegene over kwam, ik bedoelde het immers niet zo. Ik voel me er erg rottig om. Volgende keer zou ik wel even tien keer nadenken als ik wat reageer, en hoe ik het dan het beste kan doen zonder dat iemand mij erop aanvalt. Dit forum is niet bedoeld om mensen te kleineren, of wat dan ook. Mocht een van deze dames nog steeds met mij hier duidelijkheid over willen, dan kunnen ze mij beter een krabbel sturen, zonder anderen ook nog erbij in mee gaan bemoeien. Dat zou voor mij ook niet zo leuk zijn als iedereen tegen me gaat doen ( wat ook gewoon een foutje van mij is geweest in het neerzetten van de vraag ) groeten layla
debby 82 mijn vriend schrok zich hetlazerus maar ik was de glukkigste vrouw op de aarde!! mijn eerste echo was bij 6 maanden dus dat was wel schikken,, maar heb zo zitten huilen dat deze baby in me buik zat oooooooh was zo ontzettend blij en dat ze niks had enzo xxx
ik weet toch ook niet hoe je het bedoelde er is niks aan de han toch klaar nu! ALLEMAAL EVEN GOEDE VRIENDEN???
oke tweede poppie...dat was zeker schrikken voor je haha. wel een leuke verrassing toch? ook goed dat jij geen kwaaltjes verder hebt gehad. nee verder geen vragen hoor, bedankt voor je uitleg, van je eigen ervaring. layla
ik ben opgegroeid tussen mensen die geen kinderen konden krijgen had altijd het gevoel dat ik mishien ook geen kinderen krijgen kon!! die echo was de mooiste dag van me leven!! (en de geboorte) layla heb je al kinderen>?