haha.. nou bedankt voor de spreekbeurt Het is idd zo dat je op een forum soms anders overkomt dan je bedoeld. We hebben niet voor niks verschillende 'klanken' e.d. in een taal. Helaas moet je die hier er een beetje bijdenken.. Dus ik had waarschijnlijk ff hetzelfde gevoel erbij toen ik het las. Ik ben toch blij dat het niet zo bedoeld was Ik probeer voor mezelf wel steeds om hier goed op te letten, ik zeg/schrijf in mijn impulsiviteit soms ook dingen die weleens verkeerd over (kunnen) komen. Groetjes Gwen
Nee ik heb nog geen kinderen. Zit in ronde 3, de eerste heeft lang geduurd, maar kwam door stoppen met pil. Hoe oud is je kleine nu dan? @ tweede poppie.
Oh en nog wat...nee ik heb ook helaas geen tips om van het roken af te komen. Ik heb daar zelf geen ervaring mee. Mijn vriend is ooit wel gestopt, eerst ging hij minderen, maar is toch zo opeens gestopt. Het is voor de een moeilijker dan voor de ander.
Ik moet ook eerlijk zeggen ik lees altijd heel snel!!,, en dan voel ik me al snel aangevallen haha gelukkig is geen mens perfect maar inderdaad die zozo deed t hem !! mijn kleine is 10 maanden ze heet destiny (weeet je mischien ook waaom??) x
Dat wordt dan samen zoeken.. Had je eigenlijk met 5 maanden geen buik? Lijkt me heftig om er dan pas achter te komen.. Over stress gesproken .. Dat was al wat voor mij.. Toch super fijn dat jou dit wonder wel gegeven is als ik lees dat je omgeving minder geluk heeft.. En nu voor de tweede??
Gwen ben je de bevallingen nog niet zat??? haha neej hoor kinderen krijgen is het mooiste wat er is?? hoeveel meiden en hoeveel jongens>?
ja we gaan voor de 2de gepland en wel!! ik vind het heel erg voor de mensen die geen kinderen kunnen krijgen, ik heb er geen ervaring mee maaar ik hoop echt dat er nog een wonder geschied!! en wil niet teveel hierover zeggen want ik weet niet hoe je je voelt en hoe erg het is om in hun schoenen t staan,,
Destiny betekend Lot. Ik denk daarom...hele mooie naam hoor. goed bedacht. Haha...en de volgende keer laat ik "zozo"er maar voor weg. Vandaag was ik zelf beetje kribbig, ik stond bij de kassa te pinnen, en een mevrouw achter me, stond gewoon tegen me aan. Dit voelde zooo vervelend, dat ik haar vroeg of ze iets opzij wilde gaan. Deze mevrouw deed het niet, en zei "Ik zie heus niets hoor".. grrr toen had ik ook nog verkeerde pincode getoetst...mijn oude code. layla
Ik kon pas echt stoppen met roken toen ik er opeens helemaal klaar mee was. Ik was er echt kotsziek van, dat eeuwige gerook.. van mezelf! Maar ik moet dus wel direct eerlijk toegeven, dat ik soms even 'smokkel' en een gezeligheidssigaretje meerook. Oja en laatst was ik heeel erg overstuur over iets, heb ik al snikkend een sigaret opgestoken. Werd er wel rustig van maar ook misselijk! Ik was bang dat ik, als ik eenmaal weer 1 had opgestoken, weer terug bij af zou zijn. Maar dat is gelukkig niet zo. Ik heb als ik 1 heb gerookt zeker geen behoefte aan nog 1. Maar dat roken is ook een beetje een soort lifestyle geworden na al die jaren. Dus vooral bij heftige emoties mis ik het wel. En het voelt ook gewoon raar/saai als ik lekker met mijn vriendin zit te kletsen, die wel gewoon nog rookt, en ik dan niet. Lang verhaal en ook niet eens een goede tip helaas. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd te stoppen maar kon het nooit volhouden. Pas toen ik echt helemaal zat was, lukte het wel. En niet eens met pleisters o.i.d. gewoon weggooien en knop om.
Boodschappen doen en vervelende mensen gaan niet samen!! ik kreeg een hele preek bij de aldi er stond een karretje zonder persoon erbij dus heb die kar weggeschoven want ik stond bij de kassa dus die vrouw van die kar kwam terug EN WAT IS HIER AAN DE HAND IK BEN 1 SEC WEG EN MOET GELIJK ACHERAAN STAAN ASOCIALE ROTLEIERS ZIJN JULLIE BBBBBBBBBBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMM toen dacht ik ook hoe beledigd kun je zijn pffff ouwe tang haha
Even een verhaal om te laten zien dat het vaker voorkomt; Ik heb een buurvrouw die bij haar 3e kind niet doorhad dat ze zwanger was (ze valt af, i.p.v. echt dik worden) tot ze in de ambulance lag,omdat ze dacht dat ze een blindedarmontsteking had.Maar ze beviel op dat moment van een kerngezonde zoon (ondanks alles gegeten en gedronken én gerookt zelfs). Na haar 3e kind kam ze er bij haar 4e kindje achter bij de 7e maand.............en bij haar 5e kindje bij de 6e maand......toen is er toch écht een knoop bij hem in gegaan! het waren allemaal lichtgewichtjes, maar allemaal hrdstikke gezond! Dit is echt niet verzonnen, want ik heb het met ze meegemaakt. Wel heb ik twijfels gehad, over de laatste zwangerschap of ze die écht écht écht niet doorhad, maar...... ze blijft volhouden van niet. Ik wil graag mensen geloven.......
je hebt helemaal gelijk, daarom heb ik ook dit verhaal neergezet,omdat veel mensen het niet geloven...maar bij deze vrouw is het dus zelfs 3x gebeurd...ongeloofelijk!
Nou het bevallen zelf is zeker niet mijn hobby haha.. Maar ik heb jarenlang gezegd, ik wil er graag 4. Tot mijn 3e werd geboren,een huilbaby. 6 maand lang heeft hij zo'n beetje 8 uur per 24 uur gehuild. Toen pas kwamen we erachter dat hij een allergie had. Binnen een week knapte hij helemaal op alsof ik een ander kind had gekregen! maar het huilen is er altijd wel een beetje ingebleven. Verder heeft hij gedragsproblemen dus dan denk je niet echt aan baby's. Maar toen hij 4 werd ging het de goede kant op. Nu is hij ondertussen 5 geworden.. en tja..alsof ik mijn biolische klok hoor tikken, ben ik er van overtuigd dat ik, als ik graag nog 1 wil, dat ik die dan voor mijn 30e moet krijgen. En ik vind anders het leeftijdsverschil te groot worden. Mijn dochter is 11 en mijn zoons zijn 8 en 5.
ha,ha...tweede poppie...ben je al verkleumd buiten?Ik heb hetnog heerlijk warm hier binnen. @Gwen; fout hé, ha ha. Ik weet het...maar ja, de tijd om te stoppen komt écht vanzelf wel....hi hi.