Bruine afscheiding en buikkrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dutchie, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchie

Dutchie Lid

21 jul 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben heel benieuwd of er meerdere vrouwen zijn die dezelfde symptomen hebben/ hadden als ik.
    Begin maart gestopt met de pil en eigenlijk snel in mijn regelmatige cyclus van 28 dagen gekomen. Nu heb ik wel al afgelopen maanden iedere keer een week voor mijn NOD licht bruine afscheiding. welke een dag voor mij NOD donkerder wordt en eindigt in een menstruatie. Op zich al erg vervelend aspect.
    Deze maand dus ook helaas weer en ik dacht helaas deze maand weer geen geluk te hebben. Alleen nu was gisteren mijn NOD maar mijn bruine afscheiding gaat niet over in een menstruatie. Wel heb ik sinds gisteren de bekende buikkrampen, een opgeblazen gevoel in mijn buik en de bruine afscheiding blijft.
    Gisteren op de dag van mijn NOD een test gedaan: negatief.
    Wie heeft dit ook zo ervaren en bleek toch zwanger te zijn? Ik wacht nog maar een dagje af en ga morgen de test nog maar eens herhalen.

2. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Ik herken het.
    Bij mij ook paar dagen voor NOD bruine afscheiding. Uiteindelijk een dag licht bloedverlies.
    Waarschijnlijk komt je ongi nog. Maar blijft t zo kun je idd een test proberen overmorgen. Aangezien HCG om de dag verdubbeld.

Hoop voor je dat je zwanger bent!

3. Dutchie

Dutchie Lid

21 jul 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ongesteld geworden .......

4. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Blegh.... het houdt je steeds bezig he? Hoop dat t gauw mag lukken voor jullie!

Deel Deze Pagina