roken en zwanger worden..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kabouter24, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Dat iemand wil blowen mij hij/zij echt zelf weten. Maar een kind kan zijn vader niet kiezen.... als je leest wat de gevolgen zijn op lange en korte termijn!

2. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Pff doe jij is ff normaal zeg! Net of dat er iets te maken heeft wat voor vader je bent! Je kent mij en mijn vriend niet dus je kunt er ook niet over oordelen. Leven en laten leven ;)

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nee een kind kan een vader niet kiezen nee. Nou mijn kindje zal geluk hebben. Hij zal namelijk echt een goede vader zijn. Als ik zie hoe hij met kinderen omgaat...
    oh nee wacht... hij wordt een slechte vader omdat hij blowt. Ga lekker ergens anders je haat strooien, bah bah! Lekker andere mensen veroordelen

4. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Ik denk dat nu al stoppen met roken veel beter voor jou en je kindje is, dan bijvoorbeeld alleen bezig gaan met foliumzuur en zink etc. Doe het voor jezelf en de kleine, je behaalt er echt een enorme winst qua gezondheid mee :) is misschien niet makkelijk maar waarom wachten tot je een positieve test hebt.
    En nee af en toe blowen kan echt geen kwaad, maar als hij dagelijks rookt én blowt, lijkt me dat nou niet echt een wenselijke omgeving voor je kleine. Dan is papa altijd stoned :) begrijp me niet verkeerd heb niks tegen blowen, maar ik vind wel dat die tijd gewoon voorbij is als er een kleine is. Kan me gewoon niks voorstellen bij een baby die opgroeit in een wietlucht, sorry :)

5. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bedankt dat je het wel op een normale manier kunt zeggen ;) maar ik begrijp je heel goed hoor. Sowieso als er een kleine is of als ik zwanger ben mag er absoluut niet binnen worden gerookt. Dus dat komt wel goed. En misschien als ik straks stop stopt hij ook wel.

6. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    ik denk dat hier een zijstraat genomen is van meningen over blowen..

iedereen weet dat roken niet goed voor je is en internet staat vol over de vermindering van je vruchtbaarheid als je rookt.
    uit ervaring om mij heen heb ik gezien dat rokers ook snel zwanger kunnen worden..
    behalve ik..

toen ik niet rookte had ik 1 mk met mijn ex, nu rook ik 5 jaar en heb er nog 4 bij gekregen (3 bij mijn ex en 1 huidige vriend).

voor mijn gevoel heeft roken wel invloed. hoe graag ik ook een kleintje wil, stoppen zit in mijn hoofd maar doen is nog erg lastig.

btw.. mijn vriend leeft wel heel gezond :p

Deel Deze Pagina