Hallo Zijn er dames met tips hoe ik mijn zwangerschap zo lang mogelijk kan verbergen? Ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben! Alvast bedankt
Waarom wil je het verbergen? Het komt toch wel uit?! Je moet juist trots zijn op zoiets moois!Maar goed ik heb een tip voor je; binnen blijven en openbaar je buik in trekken. Succes
Agos Klinkt wel heel verdrietig dit. Ik zou voor kleding kiezen die niet strak om je lijf zitten. Eigenlijk kleding die recht toe recht aan is. Verder inderdaad proberen je buik in te houden... Succes en sterkte!
Je buik inhouden? Dat gaat toch bijna niet? Ik krijg buikpijn als ik het probeer en sommigen doen een strakke band om de buik binden maar dat is heel erg ongezond! Mogen we misschien weten waarom je het wilt verbergen? Misschien kunnen we dan gerichtere tips geven. Op een gegeven moment komt het toch uit als je beslist het kindje te houden.
dat kan als het je eerste zwangerschap is meestal tot 15 / 20 weken maar daarna word het het lastig.. waarom verbergen meid
Ik snap het wel. Weet nu tweeënhalve week dat ik zwanger ben en ben al een aardig eindje onderweg. Heb niks gemerkt ondanks dat het m'n eerste niet is en er begint nu ineens (pas) een buikje te komen. Gezien mijn situatie hou ik het ook nog stil en ben ik op het moment dus bezig met verbergen. Draag doorgaans een spijkerbroek die wat ruim zit met losse watervalhals shirtjes. De strakke dingetjes zijn even achterin de kast verdwenen... Sterkte meid. Klinkt niet leuk, weet wat het is.
Ik kon het tot ongeveer 22 weken wel verbergen als ik wilde erna werd het echt lastig. Wat wijdere kleding maar ligt ook erg aan de stof dus passen en zien of het goed is. Jurkjes die vanaf je borsten wijd uitlopen werkte bij mij ook goed. Gelukkig komt de herfst er aan dus warmte truien uit de kast halen is vast niet verdacht Enne als iemand z'n zwangerschap nog even geheim wil houden om welke reden dan ook is iemand z'n goed recht. De ene wacht tot 12 weken en de ander tot de 20 weken echo. En soms is de situatie zo dat je gewoon niet weet of je het kindje wik houden. Hoe verdrietig dat ook is
Ik kon het met 10 weken al niet meer verbergen, ondanks dat het mijn eerste is. Maar waarom zou je dat doen? Het komt uiteindelijk toch uit. Wat je situatie ook is: sterkte ermee.
Achter deze vraag schuilen misschien wel heel veel redenen; waarom en voor wie wil je de zwangerschap verbergen?
Misschien heeft ts hier wel geen behoefte aan om dat hier te delen.. ook dat ia haar goed recht. meid wijde truitjes en dikke stofjes helpen goed.. succes
er zijn wel wat tips: *als je geen alcohol wil drinken (en het lijkt opvallend), kan je zeggen dat je medicatie moet nemen *gewone kledij in een grotere maat kan je ook lang dragen, positiekledij benadrukt je buik feller * kwaaltjes kunnen ook ontstaan door slaaptekort, last van je maag, ... (als excuses voor eventuele misselijkheid) Dikwijls hebben mensen in je omgeving het minder snel gezien dan je zelf denkt/verwacht! Hopelijk zijn je redenen niet te ernstig en vind je snel een betere oplossing dan het verbergen... zodat je ook nog wat kan genieten van je zwangerschap.
Donkere kleuren dragen. Vooral kleding dragen die naar beneden recht zijn, geen boordjes etc net onder je buik
Waarom vraag ik mij af. Ruimzittende kleding dragen en hoelang je het kunt verbergen hangt af van hoe snel je dik word. Bij mij konden collega's die ik amper zag het na een week of 14 toch wel zien.
Wie weet groeit je buik niet zo hard... bij mijn eerste duurde het ook lang voor je iets zag, bij mijn zus haar eerste ook. Zwarte kleding kleed af, misschien kun je daarop letten. Of nu goed naar nina kijken in gtst, die is ook in het echt zwanger, maar niet in de serie...
Naast dikke buik krijg je ook andere klachten zoals veel plassen, overgeven ( niet altijd)etc. Ik wilde mijn zwangerschap verbergen tot 12 wk en 2 collega's merkte het toch op doordat ik wel heel veel naar de wc ging en ik ineens wijdere kleding droeg. Met 10 wk zag ook mijn leiding het. Had al wel snel een buikje en ben van mezelf heel slank dus viel echt op
Ik lees mee. Wil het ook zo lang mogelijk verborgen houden voor een deel van mijn omgeving. Voor mijn kinderen (m.n de jongste 2) zeker, want het duurt nog zo lang voor het juni is. Verder is dit bij mij helaas ook geen zwangerschap die ik het liefst zsm aan de grote klok wil hangen. Maakt overigens niet dat ik niet blij zou zijn met dit wondertje! Ondanks de moeilijke omstandigheden, ben ik er wel heel blij mee
Ik draag altijd een sjaal. Uit gewoonte en niet om mijn buik te verbergen. Echter lijkt mijn buik wel een stuk kleiner/valt minder op met een sjaal om. Vooral met driehoek- of een lussjaals. Succes!
een gilet met een (nep)bontrand over de lengte maakt je buik volumineuzer waardoor je eigen buik niet meer opvalt Zelfde kan denk ik ook met een bodywarmer die je open draagt of een jasje die je niet dichtknoopt die "veel volume" heeft. Ik draag ze zelf soms ook als ik geen zin heb om mn buik te laten zien haha
Weet je waar ik bang voor ben, dat ze het als ik het ga verbergen, juist zien. Ik draag altijd strakke kleding, binnenkort ineens losse dingen dragen valt op. Vandaag wel de eerste opmerking gekregen over mijn borsten. Een vriendin zag dat er een ruime cup bijgekomen is en vroeg of ik zwanger ben, of een of andere turbo push up gekocht had. Ik heb het haar maar verteld