Roken in eigen achtertuin...

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje86, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ze zeurt toch niet?

2. ecl

ecl Niet meer actief

Jij schrijft het ik denk het:D
    ???????

3. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    jewel dat het stinkt

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha, dat is niet zeuren, dat is een feit :p

5. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee je denkt dat dingen stinken omdat dit je geleerd word, bij stank denk je toch meer aan poep, kots ,zweet en de groene bak die lekker aan het rotten is.

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hihi, sorry alvast... Maar ik vind het dus niet stinken :p.

On topic: TS heeft het mooi opgelost toch?

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Daarom ook de :p , omdat er ongetwijfeld mensen het 'lekker' vinden ruiken.
    En bij stinken denk ik dus wel aan een rooklucht. Vooral die van een peuk of een sigaar.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het wordt mij geleerd dat dingen stinken :( Nee hoor, ik vind het gewoon meuren.
    Er zal ongetwijfeld meespelen dat het héél erg ongezond is, waardoor ik er helemaal een aversie tegen heb.

9. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    He?????

Wat zeur ik dan? Ik heb het over: leven en laten leven!

Oh, ik zie al je reactie... Beetje overgevoelig.....
    Bedankt voor jullie steun meiden!
    Iets vinden stinken is subjectief. Conflicten los je niet op door te zeggen dat een ander dat niet mag vinden.

10. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat het stinkt:p

11. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Hahah ik wilde net zeggen wat een onzin zeg. Gelukkig weet ik zelf nog altijd wat ik wel en niet vind stinken :p

12. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    jewel want sigaretten/sigaren rook is niet iets wat mensen van nature vinden stinken omdat er nog niet werd gerookt toen de mens er kwam.

13. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik vraag me af of je iets van nature kunt vinden stinken. Je kunt dat toch niet leren? Het is een mening. Maar misschien in je jonge jaren, dat je ouders iets altijd nadrukkelijk lekker of vies vonden, dat je dit nog heel beinvloedbaar bent gaan meepraten en het dus nu nog steeds vind.

Ik vind bijvoorbeeld, vrij onlogisch, het platteland met die koeienpoeplucht nog helemaal zo slecht niet ruiken.

14. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    van nature niet meer denk ik door de evolutie, als je kijkt naar dieren die schrikken af bij bepaalde geuren van andere dieren weet niet of ze dit persee vinden stinken maar ze lopen wel een blokje om, en officieel zijn wij ook gewoon dieren

15. mroos

mroos Niet meer actief

Hetgeen ons ten zeerste onderscheidt van dieren is ons rechtvaardigheidsgevoel, moraal denken. Wij zijn géén dieren, helaas, papa gekko, wij zijn mensen.

Dat toen de wereld gemaakt werd er nog geen sigaretten bestonden(de eerste natuur?) heeft -natuurlijk- niks te maken met de uitdrukking van nature:p.
    Van nature in deze context betekent uit de natuur van de mens, en niet uit de natuur van de wereld om de mens heen. De mens is dus wel degelijk in staat dingen van nature te vinden ondanks dat het in den beginne(en dan laten we even in het midden hoe de wereld ontstaan is, want daar ben je naar mijn mening ook iets te stellig in) niet bestond.
    Of de mens sigaretten van nature vies vindt ruiken,geen idee, ik in ieder geval wel.

On topic; Ik vind het netjes om er rekening mee te houden, maar mocht het een keer regenen en wil je zo dicht mogelijk bij de deur staan; lekker doen. Wij roken ook weleens mee met de buren, dan doe ik gewoon even het raampje dicht.

16. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat jij wil ;) NOT wij zijn alleen beter geëvolueerd, wij zijn net zo goed een levensvorm als al het andere op aarde dit heb geen reet te maken met rechtvaardigheid of moraal

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Oke, ik dacht dat ik daarnet offtopic ging met de auto's en sigarettenrook maar ik lees nu dat het inmiddels al over de evolutietheorie gaat ...

Uhm, zit ik hier wel goed ??

18. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha lol

ontopic: ik zou niet weggaan komop zeg de tegen de tyd dat de rook bij die raam komt (zal minimaal 2 meter zijn) is 90 % van de rook al een andere kant op gegaan

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, je meent toch niet serieus dat er twijfel is over of sigarettenrook stinkt of niet?

Ik vond het stinken vóór ik rookte (ben vanaf geboorte opgegroeid in een rokershuis, dus nee, dat is niet aangeleerd), ik vond het stinken toen ik nog rookte (alleen merk je het zelf dan minder) en ik vind het nog stinken.

Mijn vader is nota bene weer begonnen met roken, omdat hij het anders teveel vond stinken in hun huis, omdat mijn moeder weer rookte.

20. papa gekko

9 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    weer begonnen zeg je dus het was ook een ex roker ;)

Deel Deze Pagina