Ik quote jou ook min of meer toevallig, het gaat mij ook om sommige reacties waaruit blijkt dat buuf haar mond dient te houden en absoluut geen enkele aanpassing van TS zou mogen vragen. Ik vind dat belachelijk. Als ik mijn buurvrouw niets meer zou durven vragen zou ik hier niet prettig wonen. En ik hoop dat zij mij ook aan durven te spreken als ze last van mij hebben. Zo blijf je in gesprek en kun je nog eens een paar jaar ergens blijven wonen .
Je kunt het "verkeersbord"(kan even niet op een andere naam komen)rechts bovenin je reactie aanklikken en vragen of ze het topic willen sluiten.
Ik rook zelf ook maar ik kan ook beide kanten begrijpen. Ik rook zelf ook buiten en hou echt niet van rooklucht in mijn huis. Ik zou idd ook wel dan aan het eind van de tuin gaan zitten. Maar als ze dan nog wat zegt. Ja dan is het een beetje jammer.
Dank je wel en vele anderen ook! Heb veel positieve reacties gehad, ik was me niet bewust dat ik zo attent was met deze 'oplossing'
Nou wij roken ook buiten maar als de ramen openstaan gaan wij ook zelf aan het eind van de tuin staan bij de poort omdat als we s avonds nog een sigaret roken en gelijk naar boven gaan onze slaapkamer ook begeven is door de rook en dit vind ik persoonlijk niet zo lekker om in te gaan slapen Maar je doet het nu toch goed? hopen dat ze niet weer klagen !