bij ons in huis werd door onszelf niet meer gerookt omdat we allebei al gestopt waren toen we wilde gaan beginnen met zwanger worden en tijdens mijn zwangerschap werd er door de visite nog wel gerookt tot 2 maanden voordat ik moest bevallen. (kwam toch bijna nooit iemand langs, meest gingen wij op bezoek hihi) bij mij schoonmoeder idd ook echt een rookhol en vanaf het moment dat onze zoon geboren is roken hun in hun eigen huis ook niet meer als wij er zijn of als ze weten dat wij langskomen. Ze gaan dan onder de afzuigkap staan of in de tuin. zelfs met verjaardagen staat daar de visite dan bij elkaar onder de afzuigkap of in de tuin.
Bij ons werd sowieso al niet binnen gerookt. Familie en schoonfamilie zijn uit zichzelf gestopt met roken waar ik bij was, hiefde niks te vragen bij mijn ouders binnen mag nu helemaal niet gerookt worden. Mijn kinderen komen er zelden mee in aanraking zo blij mee!
Bij ons thuis wordt er niet meer gerookt sinds we zelf zijn gestopt op 2 januari 2011. Bij mijn moeder thuis wordt er altijd heel veel gerookt maar niet zodra ik daar ben. Mijn schoonvader, schoonzus en eigen vader houden er iets minder rekening mee. Maar zoals anderen al zeggen je kan ze moeilijk verbieden om in hun eigen huis te roken.
Hier wordt nooit binnen gerookt, zelfs niet toen we allebij nog rookten. Ik wil het echt niet hebben, je stinkt, je kleding stinkt, het is gewoon goor. Kleine moeite om ff buiten te gaan staan(met regen gaat t zonnescherm open, staan ze droog). Verder ben ik dus die muts die gewoon niet op bezoek gaat bij mensen die een groot rookhok hebben, niet in mijn zwangerschap maar ook niet met mijn kinderen. Dan wil ik trouwens nog wel eens alleen naar een verjaardag gaan voor een uurtje als ik niet zwanger ben hoor.. Maar ik neem mn kids dus gewoon niet mee die wil ik niet in de rook hebben.
Bij ons in huis mag niemand roken. Ik weet dat sommige mensen het onzin vinden, maar als je zelf niet rookt is het super smerig. Het stinkt, meeroken is kankerverwekkend en mijn muren worden er smerig van. Nu ik zwanger ben, wil ik helemaal niets met die vieze gewoonte te maken hebben. En als iemand daar problemen mee heeft, komen ze maar niet meer langs. Dan hoef ik ze zelfs niet meer in mijn huis te hebben. Heel simpel.
hier in huis word helemaal niet gerookt en ook nooit gedaan want wij zelf roken niet.mijn schoonmoeder vond het eerst maar belachelijk maar nu rookt ze zelf niet meer en mag het daar in huis ook niet meer. en ik vin dhet echt associaal als mensen binnen gaan roken terwijl ze weten dat je zwanger bent meer roken is nog slechter dan zelf roken en zeker voor een zwangere.dus ik zou het tegen ouders/schoonouders gewoon zeggen dat je zwanger bent ook al ishet nog pril.wij hebben het altijd gelijk verteld aan ouders na de positieve test mocht het misgaan heb j ehun steun ook