Vanavond is De Mol ook weer begonnen, zeg maar de Vlaamse versie van Wie is de Mol? Niet met bekende mensen zoals in Nederland, maar met onbekende. Ze gaan naar Zuid-Afrika. Het wordt uitgezonden op VIER. Volgens mij kunnen we het in Nederland niet live kijken (of je moet een heel uitgebreid pakket hebben?), maar online terugkijken kan wel. Hier alvast de link (als het goed is zonder spoilers): Video | VIER Het staat er nu nog niet op. Ik zag trouwens staan: De Mol Kick-off, vanavond om 20u30 De Mol, vanavond om 20u35 Dus ik ben benieuwd of vanavond de eerste aflevering nu wel of niet (bezig) is, of alleen een kick-off. Wie kijkt ook? En doe je dan Wie is de Mol? en De Mol?
Het staat erop maar de pagina waarnaar ik linkte in de openingspost geeft ook meteen de fragmenten van de afvaller en andere losse video's.. Gelukkig heb ik niks gezien omdat ik snel naar de tekst van aflevering 1 zocht, maar deze link is veiliger: Aflevering 1 - 6 februari | VIER (O ja, mocht je adblocker hebben, dan moet je die even uitzetten, anders doet de video het niet)
Ja ik ook! De Mol Vlaanderen is echt nóg leuker dan de Nederlandse versie. Ik ga het vanavond terugkijken, ben benieuwd!
Ik kijk allebei Vorig jaar had ik vrij snel Door dat het Gillette was. Voor nu verdenk ik Marzena en Sam. Wel jammer dat je op de app je punten niet meer kan aanpassen zoals het in Nl kan.
O ik weet het echt nooit bij de Vlaamse Ik denk nu Jolien, Sam en Robin het meest, en een beetje Bertrand en misschien die Hans? Dat hij terugkomt vind ik wel heel gek!
Ik heb stiekem toch vast gekeken vanochtend (wilde eigenlijk gaan werken, maar dat doe ik dan vanavond wel ). Meteen een leuk begin zeg! Ik dacht al wel dat Hans nog terug zou komen, maar het was wel spannend zo in die auto's. De opdracht met de krukjes vond ik ook heel leuk! Wel jammer van de afvaller, leek me een leuke kandidaat. Ik heb nog niet echt een Mol in gedachten, maar als ik namen zou moeten noemen ga ik nu voor Sam, Jolien en Eline. Betrand ook wel een beetje. Annelies en Bouba verdenk ik (nog) helemaal niet.
Ja het was weer tof. Heel goed in elkaar gezet. Wat ik altijd zo leuk vind is dat Gilles met de kandidaten eet etc. Is allemaal wat persoonlijker. Had ook wel meteen het idee dat Hans de mol is. Kom op, je kan niet direct al in België een persoon laten afvallen. Denk zelf wel dat het voorop gezet is. Moest het echt zo zijn had die persoon ook gewoon in België moeten blijven. Ja het is het spel of niet. Goede tweede is voor mij Sam. Die kijkt zo strak vooral bij de eliminatie. Geen spoortje nervositeit te bekennen.
Ik wil het ook gaan kijken! Zondagavond de verkorte versie (eerste en laatste afleveringen) van 2016 gezien. Ik vind het ook leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. De eerste aflevering van vorig jaar, op die zoutvlakte, heeft echt wel indruk gemaakt! En leuk idd dat Gilles met de kandidaten eet! Ik vind zelf dat amerikaanse van de mol in nederland niet zo spetterend, maar goed, dubbele mollen dus hihi
Ik vind het zoveel spannender en intenser dan de NLse mol. Echt vól erin gewoon, heerlijk! En juist ook dat het onbekende mensen zijn maakt het leuk, kun je mensen echt nog veel minder goed inschatten. Ik vond de eerste aflevering geweldig! Vorig jaar zat ik vanaf het begin op Gilles. Nu heb ik echt nog geen verdachte... Pff, heel lastig!
haha leuk dat jullie vanuit Nederland ook meekijken en wat straf dat sommige gilles vorig jaar al direct verdacht vonden ik ben er zelf behoorlijk slecht in denk ik ik verdenk Annelies en Eline