Roken nadat je gestopt bent geweest...

Discussie in 'De lounge' gestart door , 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ja dat is waar.......belachelijk trouwens dat je dan niet meer in de kroeg mag roken! (ja en dat zeg ik als ex-roker)
    :) :)
     
  2. Niet meer actief

    Thanx meis!

    Hmmmz...toch ben ik het er wel mee eens......kunnen mensen met kids en astma etc etc ook eens uit eten en naar de kroeg.....
    Al zou ik het wel jamer vinden dat ik mijn peukie nie kan roken..... ;)
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    jammer meid, maar ik ben ook weer begonnen..
    toen ik zwanger was van Valentino direct gestopt, ook tijdens de bv niet gerookt maar daarna was ik weer zwak...
    Naja, we roken niet binnen in huis..we hebben een aangebouwde serre en daar mag gerookt worden met de serredeuren open en de tussendeur naar de keuken dicht..dus in ieder geval heeft Valentino een rookvrij huis..
    Ook mijn man rookt als een ketter, we willen graag een x stoppen, maar ik kan eerlijk gezegd de moed nog niet vinden..
     
  4. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ooooh wat zonde!
    Ik ben nu ruim 4 maanden gestopt, zou het vreselijk vinden om die overboord te gooien laat staan 4 jaar............

    Ga er nog een keer voor, niet voor een zwangerschap, niet omdat er even geen stress is, maar ga ervoor voor jezelf ;)
     
  5. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ach als je na je bevalling weer begint...wat maakt het uit behalve dat het jammer is.
    Vrouwen die met een dikke zwangere buik met een peuk op hun lip staan vind ik wel heel erg!

    Beetje egoistisch om niet te stoppen met roken de baby kan er nog niets van zeggen.
     
  6. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat het uitmaakt behalve jammer?....... nou, voor je eigen lijf een heleboel! ;)
     
  7. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn mannetje is nu dik twee jaar geleden gestopt met roken. Op het moment dat het voor zijn gevoel niet kon: hij was net ontslagen omdat het bedrijf waar hij werkte failliet is gegaan. Ook ik zat toen tussen banen... dus eigenlijk was het de meest stressvolle periode. Maar hij zei: als ik het nu kan, weet ik zeker dat ik niet meer terugval als ik het weer een keer lastig heb in mijn leven.

    Ik ben supertrots op hem! Overigens, hij heeft niet afgebouwd, maar gewoon van de ene op de andere dag gestopt. Meiden, ik hoop dat dit verhaal jullie misschien helpt... Ik hoop het echt voor jullie want het is echt niet gezond (goed... ik weet dat ik nix nieuws vertel...)

    Groetjes,
    Josien
     
  8. Niet meer actief

    Helemaal mee eens!
     

Deel Deze Pagina