roken ook schadelijk tot 6weken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette85, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Helemaal mee eens!!

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik ben gestopt met roken op het moment dat ik ook met de pil stopte... Een half jaar later was ik zwanger! Maar 2 dagen voor het klussen niet roken heeft totaal geen nut! Maar als je maar 2 sigaretten rookt per dag... dan kan je toch makkelijk stoppen?! Ik rookte een pakje sigaretten per dag en heb er totaal geen moeite mee gehad omdat ik het met een reden deed! Gewoon stoppen met roken! En je mannetje ook! En blowen is sowieso niet prima dus daar moet ie ook mee kappen hoor! Jullie doen het ergens voor!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    als je twee rookt kun je id ook helemaal stopen!!

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    @ Juju..daar ben ik het niet helemaal mee eens.. de kans op vruchtbaarheid verminderd bij de man en vrouw dmv roken..dus je ben niet per definitie niet vruchtbaar als je rookt.. maar de kans is groter net zoals dat de kans groter is dat je het risico loopt op longkanker..dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn...het bevorderd het allemaal niet natuurlijk want het is en blijft slecht..of je nu rookt ivm vruchtbaarheid of je eigen gezondheid..

gewoon stoppen met roken..en idd als je er 2 rookt kan je net zo goed helemaal stoppen..

5. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik ben inmiddels 3 dagen gestopt :) (althans, dit is mijn 3e dag)...

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Goed van je meid!! SUCCES

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat goed van de stoppers!
    Ik ga niemand veroordelen, tenslotte weten we allemaal dat t troep is!
    Ik denk dat jullie meer hebben aan steun dan in de grond trap berichtjes.
    Ik ben zelf geen roker, wel bij de oudste, maar de groei verliep niet goed, als ik door zou roken zou ik geen oudste meisje hebben gehad..:(
    Maar t blijft ieders keuze!
    Succes dames!!

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    niemand trapt hier iemand de grond in toch? of mag een mening geven niet meer? vind het juist hartstikke goed dat iedereen hier stopt....ben er zelf namelijk ook mee bezig!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik ben nu iets van 3 weken gestopt. Eerste paar dagen waren wel lastig maar moet zeggen dat ik er nu helemaal geen last meer van hebt. Ik vind het zelfs stinken als mijn man heeft gerookt... hopelijk blijft dit zo!

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Als manlief nou ook even meedoet :) Zou toch wel handig zijn hé!
    En gewoon permanent stoppen hihi.

11. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Mijn man riep altijd dat hij zou stoppen als we zwanger zouden zijn.. en toen werd het als de baby er zou zijn.. inmiddels is die de 2 alweer gepasseert en nog niet gestopt haha

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    dat heb ik ook debby! ik moet er zelfs van kokhalzen als ik de lucht ruik! hahaha
    en nu hopen dat het zo blijft :D
    ja mijn vriend wil ook nog niet stoppen.. hij mag niet meer binnen roken iig..
    en dan zeg ik hem..ja maar als het kindje komt en je hebt net gerookt dat til je hem op en wil je hem knuffelen met je vieze tabakslucht! gadver.. haha toen ging die toch wel ff nadenken.. ben benieuwd..;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

wat nog veel erger is dat je eerder kan sterven alleen omdat je zo nodig moet roken.....daar dacht ik wel eens vaker aan mischien dat m dat stimuleert...

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zo bedoelde ik hem niet hoor :D
    Ik bedoelde meer dat vele mensen altijd commetaar leveren op t roken ipv iemand steunen en tips en adviezen geven :D

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha nee dat doet ie niet hoor ;)

16. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja je hebt helemaal gelijk hoor bamjolan! trouwens pff moest ik ff kwijt hoor...ik stapte net onze slaapkamer in wat later hopelijk de babykamer gaat worden..en het stonk daar naar de tabak! ik tegen mijn vriend heb jij hier gerookt?? hij zo nee maar ik ruik het ook..
    ik moest gewoon kokhalzen...zal ook wel met de zwangerschapskwaaltjes te maken hebben hihi..kan de lucht niet meer uitstaan ineens.. maar gewoon te erg de onderbuurman rookt als een ketter en die heeft zijn raam open staan en wij ook dus die rooklucht van hem hangt gewoon in onze kamer!! weet echt niet wat ik moet doen...moet ik nou ineens na 2 jaar bij hem aanbellen en vragen of die niet meer onder ons raam wil roken? staat ook een beetje gek.. maar die lucht is echt niet te harden!

17. loesje1986

3 mei 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister ben ik ongi geworden en heb een paar sigaretten gerookt...
    Baal echt van mijzelf en eerlijk gezegd vond ik het niet eens lekker! Maar ja, was gewoon zo ontzettend teleurgesteld dat ik uit frustratie toch weer naar de sigaretten greep.
    Nu voel ik me weer iets beter en ga weer verder met stoppen!
    Ik kan natuurlijk wel gaan zitten balen dat het niet lukt om zwanger te worden maar ja dan moet ik er natuurlijk wel alles aan doen en daar hoort stoppen met die vieze stinkstokken natuurlijk ook bij!

18. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Loesje wijfie! gewoon proberen vol te houden hoor! het is gewoon echt moeilijk en vooral als je een beetje stress hebt of teleurgesteld bent..dan wil je gewoon roken..tis zo ontzettend verslavend..en van de 1 op de andere dag stoppen is gewoon moeilijk..wees iig al trots dat je niet meer een pakje per dag rookt ofzo..en probeer gewoon door te zetten! gaat je wel lukken joh!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik vind het in eens weer moeilijk nu de eerste isci mislukt is grr.
    Ben er meer dan twee maand van af pff , id baal er van dat ik weer een peuk heb gerookt.

Deel Deze Pagina