Hik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door palmie37, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden,

Ik lees hier weleens af en toe dat kleintjes de hik hebben maar nu vroeg ik me af hoe je dat kan voelen!
    Of is dit een domme vraag?:(

Liefs Palmie

2. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel het pas sinds een paar weken (maar mijn placenta zit aan de voorkant). Ik voel het meestal onderin, of rechts. Moeilijk om uit te leggen, maar ik voel het als zachte klopjes/schopjes, in een bepaald ritme tussen de 1 en 2 minuten.

3. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi
    de hik is bij mij nu erg voelbaar maar ik voel het al wel zo sinds 25 weken. Het is iedere 3 seconden een beweginkje. het voelt niet als schoppen of keren maar gaat door heel mijn lijf. In het begin toen ik voelde was het onderin en het is vrij constant. nu op het einde zie je het zelfs aan mijn lichaam dat dan eventjes schud.

groetjes

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik herken het nu ook sinds een tijdje. En ik hoor van mensen dat ze het vinden voelen als een hartslag.
    Het zijn constante tikjes onderin mijn buik. Hoop dat je hier wat aan hebt.

5. parmessar

parmessar Niet meer actief

ik voelde vanaf week 26 dat hij de hik had. Dat voelt als een gebons om de 2,3 seconden. hoe ouder hij wordt des te beter je zijn hik voelt.

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, geen domme vraag hoor! Maar ik denk dat je het wel gaat voelen als het de hik heeft. Je buik beweegt dan vrolijk mee haha!

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nou ik zal het wel merken, voel haar nu ook al best veel maar volgens mij geen hikjes hahaha maar zal het wel merken dan....:D

Thanks voor jullie reacties!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Het voelde als een tik onderin me buik...met een gelijkmatig ritme,

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.183
    4.325
    113
    Bij mij voelt het als een hartslag.. tik, tik, tik aan een kant van mijn buik. Als ik daar mijn hand op leg voelt het dus echt als een hartje dat klopt en heb het pas 2 keer gevoeld tot nu toe.

10. Foody

Foody Lid

16 mrt 2009
    46
    0
    0
    Je herkent het meteen als je het voelt; hele lichte regelmatige tikjes als het ware in je buik. Als het goed is, kan die kleine het best vaak hebben, hier bijna dagelijks wel een hiksessie. Soms dagen ook niet.

Deel Deze Pagina