Roken op het terras verbieden?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Novastar, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :D:D:D

Ik vind 'verbieden' een beetje overdreven, maar scheiden lijkt me geen kwaad te kunnen. Ik vind echt dat je buiten gewoon moet kunnen roken, maar ook dat je op een terras gewoon van je drankje moet kunnen genieten zonder dat er een rookwolk je gezicht in vliegt.

2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik vind t als niet roker helemaal niet erg als er op t terras gerookt wordt, maar ja ik heb er dan ook geen last van. Vind t alleen vervelend als ik zit te eten, maar zo vaak komt dat ook niet voor. Ik vind dat er ergere dingen om je druk om te maken dan roken op t terras.

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    "Ook nog eens claimen"?
    Wat hebben ze nog meer van je afgepakt dan?

4. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Ik vind het echt bespottelijk. Binnen geheel terecht maar buiten..? Oke mischien het terras in 2e delen maar verbieden. Wat een onzin zeg. Dat ik nog rookte voor m'n zwangerschap. Stond ik bij een bushokje (buiten het bushokje!!) Te roken. Ik was helemaal alleen dat ik hem opstak. Komt er in eens een of andere debiel aan en die gaat naast me staan. Zegt die in eens; kun je even ergens anders gaan staan roken?! Sodemieter je even heel gauw op! Je komt zelf naast me staan idioot. Kheb hem keihard in zn bek uitgelachen

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Je klinkt als een heel sociaal persoon

6. Moli

Moli Niet meer actief

eerlijk gezegd lijkt ze me best gezellig.:p

7. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Ik ben hardstikke sociaal en zal nooit in het bijzijn van anderen zomaar een peuk op steken. Als ik in de trein zit vraag ik zelfs nog aan de mensen als ze er bezwaar op hebben als ik m'n redbull je open maar vanwege de lucht die nogal sterk is. Maar als ik in me eentje sta aan wie moet ik het dan vragen? Aan de lucht? Als je zelf naast me komt staan maak je zelf toch die keuze of niet soms?!

8. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Wat vind ik dit een vreemde reactie!

Zolang het terras niet op de maasvlakte of langs de snelweg staat, valt dat allemaal reuze mee. Nederland heeft genoeg schone lucht.

Als de mensen die paffen ook nog wegblijven helemaal.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Eens... die man was zelf naast je gaan staan.

10. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Sommige mensen denken echt dat ze de wereld voor hun alleen hebben -_-"

11. Dappertje Dik

Vriendelijk en beleefd ook.;)

12. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Juist, en ik stond al bewust niet in dat hokje. Zulke dingen doe ik nooit want ja was een roker maar zelfs toen ik nog rookte vond ik het stinken als een ander rookte. Ik liep altijd weg als ik dan toch perse wilde roken..

13. Dappertje Dik

Joehoe: het voorstel was toch: niet-rokers naar binnen.
    Nou, zodra het kan, zit ik buiten.

Maar jij mag van mij binnen gaan zitten met dit weer hoor.

14. Dappertje Dik

Als je stopt met roken, zou je het een hoop irritaties schelen als niet-rokers je verzoeken ergens anders te gaan paffen.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja dat ook

16. Moli

Moli Niet meer actief

of niet rokers moeten niet zo zeuren.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Nee... rokers moeten niet zeuren

18. Dappertje Dik

Tuurlijk.

En boeren en bouten en smakken in het openbaar vinden we massaal asociaal, smerig en banaal.

Continue rooklucht om je heen als je zit te genieten op een terras is zeer ergerlijk.

19. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Mischien als je beter zou lezen weet je dat ik inmiddels gestopt ben ;). En daarbij als je de keuze maakt om naast iemand te gaan staan die op dat moment staat te roken is dat je eigen schuld. Je hebt niet de wereld in pacht. Als ik nu naast iemand ga staan die staat te roken zou ik hem/haar dat echt niet verbieden. Ik kom er immers zelf naast staan ;)

20. Moli

Moli Niet meer actief

De rokers hebben geen last van de rook ;)

Deel Deze Pagina