Ik heb de popcorn er maar bij gepakt. ... Ok ik vind dat er buiten best gerookt mag worden. Waar moeten ze anders heen ? Ik vind het ook geen ramp vind het alleen jammer dat rokers haast neer worden gezet als zware criminelen en de drank steeds maar achter wegen blijft. Wanneer komen we op het punt dat er max 2 alcoholische drankjes worden geserveerd ? Ik heb vaker savonds op een terras last van aangeschoten schreeuwende pubers dan een buurvrouw die na het eten een sigaretje rookt.
Precies, dus 'die rokers' weten dat vast allang. Zoals de niet-rokers Limmeke niet nodig hebben om voor belastingvermindering te zorgen, hebben de rokers jou niet nodig om ze daar nog tig keer op te wijzen. Ik vind het inderdaad behoorlijk kinderachtig om er maar over door en door en door te blijven gaan. Van beide kanten. Mooi trouwens, dat je alleen mijn tekst over de niet-rokers quote (waar ik er ook één van ben, verrassing!). Volgens mij wíl je je gewoon heel graag aangesproken voelen
Ik vind het gewoon debiel dat de mensen die niet-roken en niet mee willen roken zo belachelijk worden weg gezet. Wie is hier nu de kleuter? Schaam je met je geblaat.
Yep, ze weten inderdaad dat ze er kanker van kunnen krijgen. Ze nemen de moeite niet om te stoppen, omdat ze denken dat ze uiteindelijk toch weer naar een sigaret grijpen! Die gedachte had ik ook, en ik ben nu jarenlang rookvrij! Met de juiste confrontatie, begeleiding en steun, ben ik nog steeds van mening dat een ieder kan stoppen met roken. Zelfs zorgverzekeraars bieden hulp aan bij het stoppen van roken. Uiteraard moet je wel gemotiveerd zijn..
Als ik straks bevallen ben ga ik denk eerst lekker een peuk op steken 😁 (uiteraard waar de kleine niet bij is)
zo'n ramp is dat niet hoor bij de kleine roken, als je boodschappen gaat doen dan rook je door de buiten lucht al een hele sigaret mee.. (dames, een grapje ik promoot roken bij kinderen niet)
Haha juist zo denk ik ook. En we hebben 1 zekerheid in het leven en dat is dat we dood gaan. Ik ga mischien een paar jaar eerder maar ik ben gelukkig niet zwaar gefrustreerd en heb dan wel kunnen genieten en zo geleefd als ik heb willen doen. Niet rokers snappen niet hoe moeilijk het is als je eenmaal de verslaving hebt. Ik snak echt af en toe naar een sigaret. Tis dat er een klein leventje in me heb groeien en dat ik hem er niet mee wil belasten maar anders...
En het zijn júíst die figuren zoals jij, die dat in stand houden. Want, zoals ik inmiddels drie keer heb gezegd, de kinderachtige reacties komen van beide kanten. Als een niet-roker iets over kanker roept, roept een roker iets over uitlaatgassen. Als een niet-roker iets over stank roept, roept een roker iets over aanstellen. Je zou, volwassen als je bent, toch beter moeten weten en je op een gegeven moment moeten realiseren dat je kanker-alert-berichten alleen maar averechts werken. Oh en, ik heb alleen ge-quote wat ik werkelijk las, net zoals jij vlak daarvoor bij mij deed Ga ik nu weer iets nuttigs doen, want jou proberen uit te leggen dat je helphelpstankkankerongezond-berichten volkomen zinloos zijn, is nog zinlozer dan die berichten zelf zijn. Fijne dag nooooog ♥
Ja dus ? Er zijn mensen die daar niet van in paniek raken.. We gaan toch allemaal dood. Dus wtf, maakt toch niet uit waaraan..
Ja, vind jij doodgaan WTF? Lekker voor je kind als je morgen onder de tram komt. Wat een ontzettend bizar forum is dit. Er is laatst een man van een forumlid overleden aan kanker, hij was nog geen 30, vind jij dat 'WTF, we gaan toch allemaal dood?' Schaam je heel heel diep...:x
Ja ik ben een nuchter persoon, ik zeg ook niet dat het leuk is ofzo om dood te gaan. Mijn vader gaat waarschijnlijk ook dood aan deze ziekte, maarja je kan er toch niks meer aan doen. Dus, nog lekker genieten met de tijd die we hebben. Ik ben geen paniekzaaier net zoals jou