Roken op het terras verbieden?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Novastar, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Ik was één van degenen in dit topic die heel stellig waren voor een verbod, maar het kan natuurlijk dat je niet alles hebt gelezen.
    En er is niks mis met je aangesproken voelen als zijnde anti-roker, naar mijn mening. Ik vind verder ook niet van de rest dat zij alleen maar janken en een rotleven hebben.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Sorry, maar dit is echt onzin. Dit geldt misschien voor diegenen die erfelijk belast, maar dat is maar een heel klein percentage van de mensen die kanker krijgen.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    En ja, ik mag dan misschien een felle anti roker zijn, dat maakt mij niet meteen een huilerd of kinderachtig. Ik kan elke keer medicijnen gebruiken ivm astma als ik bij rokers in de buurt ben geweest en ik kan je vertellen dat dat gewoon heel erg vervelend is.

4. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Zoek maar eens op ;). Je hebt er "aanleg" voor als je het krijgt

5. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    Door celmutatie en celmutatie is zeker iets wat in de dna vastligt..

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Ligt er niet in vast, juist niet. Kankercellen zijn gewone cellen die zich te vaak gaan delen, dat kan erfelijk zijn (in maar iets van 5% van de gevallen), maar wat jij zegt klopt gewoon niet.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Sluit me bij suus aan, roken veroorzaakt wel degelijk kanker.

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik heb inderdaad niet alles gelezen.
    Met sommige doelde ik niet persé op leden hier van ZP, maar op mensen in het algemeen, dus niet de dames hier in dit topic.
    Ik denk dat een niet roken en wel roken gedeelte op een terras niks uit haalt omdat er altijd mensen tussen zitten die het er toch niet mee eens zijn. Die altijd en overal commentaar op hebben. Ik denk dan echt dat diegene een rot leven heeft, iemand die niks beters te doen heeft dat zeiken, zeuren en janken. En niet alleen om het wel of niet roken. Ik zou in ieder geval niet zo willen leven.

10. broekkiej

broekkiej Actief lid

16 feb 2015
    115
    0
    0
    Noord holland
    https://www.kanker.nl/bibliotheek/erfelijkheid/wat-is/213-erfelijke-aanleg

Ja roken kan het opwekken net als zonlicht (maar zonder ga je weer dood. Inmiddels krijgen we het overal van ook van brood. Uitlaatgassen, verf ect ect ect. Maar voor de rokers is een blijft het een eigen keuze. Ik woon recht onder de schiphol baan. Heb zo een vermoede dat dat nog 100 x slechter is...

11. tuc

tuc Niet meer actief

Het is dat ik roken zo vreselijk vies en ongezond vind....want door jouw gezanik hier in dit topic krijg ik gewoon de neiging om een peuk op te steken.

12. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    :D hoeft niet!
    Dat heb ik net al voor je gedaan ;)

13. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Wat kan jij je toch druk maken, serieus lachwekkend.

Ontopic: I really don't give a damn. Echt niet, ik rook niet, maar vind het niet erg als dit op het terras wel gebeurt, als ik er last van heb, want vind het enorme stinktroep, zeg ik het gewoon even tegen de persoon naast me, wat overigens altijd gewaardeerd word.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Haha nou dan zou ik maar eens wat meer reacties gaan lezen....want ik ben echt niet degene die zich hier zo vreselijk druk maakt. Ik vind het onzin ja dat wel.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Gelukkig eet ik nicotinevrij brood!

16. penseel

penseel Niet meer actief

Te veel om terug te lezen.

Had mening al gegeven.'
    Ik als roker. Zal altijd mijn best doen om een ander geen overlast te bezorgen'

Sta ik er al dan vraag ik of ze er last van hebben zo ja. Ik stap wel een paar meter weg.

Het was mijn keuze om te beginnen met rijen.'

Laat elkaar in elkaars waarde.

Ja elke roker weet dat er grote risicos aan het roken zit.

Hoop zelf ooit genoeg kracht tree vinden oom tree v stoppen.

Voor mijn gezondheid.

Ik ben en zeer zware roker. Ben eerlijk gezegt een ketting roker.

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    afgelopen zondag in de Julianatoren rook ik opeens een sterke sigarenlucht. Ik begon me daar aan te ergeren, wie rookt er nou midden in een kinderspeeltuin?, toen ik mij bedacht dat ik daar een paar jaar geleden waarschijnlijk niets van had gemerkt. Ik vroeg me dus af of hij/zij nou asociaal was door te roken of dat ik nou asociaal was door me er zo aan te ergeren.
    Ik ben er nog niet uit als ik eerlijk ben.

18. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos

Geweldig joh!

19. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Ik ben voor! Roken gewoon niet waar anderen bij zijn die er niet voor kiezen om erin te staan/zitten

Deel Deze Pagina