Hahaha geen nieuws is GOED nieuws ! Gaat het een beetje meiden ?!?! Gooi hier al je frustratie's er maar uit ! Wij kunnen wat hebben
Ik heb al gerookt Ik ga zaterdag stoppen heb ik mezelf voorgenomen! Dan is manlief ook thuis en kan hij mij steunen! Dus zaterdag stop ik, mooi voor de 16 weken zwangerschap En dat gaat mij lukken natuurlijk!
hoi ik ben er ook, helaas heb ik gisteravond een sigarettje op, had een zware dag. Mijn oma is opgenomen in een verzorgingstehuis en ik had gisteravond examen. Maar ja dat is eigenlijk geen excuus he, vandaag nog niet gerookt. Top dat er meer mee doen, samen kunnen wij het!
Gestopt toen ik er achter kwam dat ik zwanger was.Tijdens de zwangerschap weer begonnen. Ja ik weet het erg slecht. Nu al weer bijna 2 weken gestopt en heb er weinig moeite mee. Voel mijn kindje gedurende dag vaak bewegen en dit is een goede stimulans om niet aan de sigaretten te beginnen. Jullie kunnen het ook. En volhouden he! Succes Meiden..
Zo blij dat ik niet de enige ben...... Vandaag 1 sigaret gerookt en was ook gelijk de laatste omdat ik gisteren het pakje heb weggegooid..... zolang ik geen nieuwe koop dan is er weinig verleiding... toch..? Moet wel zeggen, net een paar vergaderingen achter elkaar gehad en had toen wel enorme trek.....maar niet aan toegegeven.. Zucht! Succes en sterkte!
Kom op meiden, weg met die vieze stinkdingen. Elke sigaret minder is er een. We blijven net zolang steunen tot iedereen gestopt is. Dikke ((knuff)) Nynke
Hallo dames, ik heb een paar vriendinnen verteld dat ik ga stoppen maar ik kreeg hele stomme reacties. (ze weten niet dat ik zwanger ben) maar ze begonnen gelijk van o, alweer hoeveelste keer is dit wel niet en o ja jij gaat weer stoppen en dan lachen. ik was zooo kwaad. omdat ik het al zoo vaak heb geprobeerd geloofd niemand me meer denk ik. en nu ga ik twijfelen van misschien hebben ze gelijk ik kan gewoon niet stoppen. ben zooo boos
Hoi bahar, laat je niet kisten door die meiden, laat dan JUIST zien dat je het WEL kan! Kom op meiden we kunnen het. Het gaat met ups en downs maar we komen er wel. Ik vind het ook moeilijk, maar ben wel trots als het me gelukt is. Vooral nu ik de baby steeds meer voel is het wel een extra stimulance niet op te geven, net als lizzie al zei. Succes meiden vandaag. Conny hoop dat het goed komt met je oma, sterkte.
Meiden, allemaal weer veel succes vandaag! Bahar: trek je niks van die meiden aan, jij weet waarom je nu gaat stoppen en dat alleen is genoeg. Je kan het meid!
Heel goed dat jullie aan je kindjes denken: dat ze flink bewegen is een goed teken! Een kindje van iemand die (veel) rookt, beweegt minder (omdat ze dan energie besparen, ze krijgen immers veel minder zuurstof binnen waardoor ze dus soieso minder energie hebben) Dus volhouden, denk aan je kindje, voor hen moet je stoppen! Weet waar je het voor doet! En als je denkt ik moet een sigaretje roken, denk dan aan de gevolgen voor je sigaret opsteekt en gooi hem dan in de vuilnisbak..pak dan bijvoorbeeld een snoepje of iets anders waar je goed op kan kauwen. Als je een week niet gerookt heb, verwen dan je kindje en jezelf door iets leuks voor de kleine te kopen ofzo. Liefs Sylvia
hoi meiden, weer een nieuwe dag zonder sigaretten, mijn zoontje van 2,5 zei net mama niet stinken. Nou dat was voor mij de beloning om niet te roken, zo lief en het geeft je een voldaan gevoel, vandaag kan ik er weer tegen aan. Hoe gaat het met jullie? groetjes conny
Hoi meiden is het goed gegaan conny? Hier weer een keer de mist in gegaan, als ik ook in de buurt ben van iemand die rookt grrrrrr, kan moeilijk iedereen vermijden. Maar ja we gaan er weer verder tegen aan. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Niemand heeft nog geschreven vandaag dus ...... waar blijven jullie? groetjes
ik rook op dit moment nog steeds. ik ben al een heel stuk minder gaan roken, maar helemaal stoppen lukt nog niet. vooral ook omdat iedereen aan mn kop blijf zeuren dat ik moet stoppen (dat maakt het dan ook lekker makkelijk). ik heb mezelf voorgenomen dat ik steeds minder ga roken en uiteindelijk stop, maar als het niet lukt ga ik er geen drama van maken. volgende week gaan we op vakantie en na de vakantie wordt er niet meer in huis gerookt, dus dan wordt het vanzelf nog wel minder. succes iedereen die ook nog rookt. liefs doris
Ik heb helemaal niet gerookt tijdens mn zwangerschap ik vindt het eerlijk gezegd ook geen gezicht een zwangere vrouw die rookt. zo waren we een poos terug in de Efteling en er zat een flink zwangere vrouw naast ons op ene bankje flink te stomen. Je zag iedereen echt naar dr kijken! Mja dat was ook wel een erg aso vrouwtje hoor! Niet dat zwangere vrouwen aso zijn,helemaal niet,ik vindt het alleen geen gezicht en ook niet slim ivm gezondheid kindje
hoe gaat het met de stoppende dames hier? geen nieuws goed nieuws? offuh,.......de fout in gegaan? foei dan,..... wel doorzetten hoor
Alles goed hier meiden? Jullie kunnen het. Nieuwe dag nieuwe kansen! @Denisse: de meiden hier weten allemaal dat roken slecht is darom willen ze juist stoppen en helpen we ze de moeilijke periode door.
Dank je nynke Heb zo een echo, dus kan nu wel een sig gebruiken maaaarrr niet doen pffffffffffffffffffffffff
hoi meiden, gister lekker een dagje wezen winkelen in rotterdam, dus even mijn gedachten op iets anders. Het ging gister en tot nu toe vandaag heel goed. Nienke heel veel succes met je echo, als je de echo ziet dan weet je gelijk waar je het voor doet. Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje om de twee weken een echo gehad en dan zie je elke keer waar je het voor doet, als je het dan moeilijk heb pak je het fototje en zie je het weer. groetjes conny