Ik heb de placenta bij mijn zoon gezien, geen prettig gezicht idd en erg confronterend was dat. En dat is ook zo, ik ruik de mensen die roken nu al, is idd erg smerig zijn bij een baby....
zelfs mijn man is gestopt met roken toen ik zwanger was! en hij is nu nog steeds gestopt en ons zoontje is bijna 2. zelf ben ik al veel eerder gestopt. mijn man heeft het echt nog wel eens moeilijk hoor. maar zodra hij dan ruikt hoe erg het stinkt (schoonmoeder en mijn moeder roken) dan wil je die lucht al niet rond je kind hebben hangen dus ben blij dat zelfs hij gestopt is. @ts ga zo door! het is echt de moeite waard
Ts super dat je gestopt bent! Ik ben bij mijn zwangerschappen ook gestopt helemaal geen moeite mee gehad. Helaas daarna wel weer begonnen 3 sigaretten per dag maar ik daar wil ik ook mee stoppen! Een vriendin van mij was gelijk met mij zwanger en rookte wel heel veel. Haar kindje was dus met 41 weken zwangerschap 2300 gram! terwijl mijn zoontje 3250 gram was met 37 weken. We hebben ze toen ook naast elkaar gelegd maar dat was een verschil!! Ze zegt zelf ook dat het door het roken is gekomen. En dat ze er veel spijt van heeft.
Goed bezig meid! Volhouden! K was 10 jaar gestopt, bij mijn eerste zwangerschap nooit gerookt. Scheiding dus begonnen met roken ..nu weet ik dat ik zwanger ben, 5 weken... Ik heb steeds gezegd ik stop bij een positieve test,met het ongeloof dat ik toch geen kind zal krijgen. Nu pakjes kauwgom ipv pakjes sigaretten. Het scheelt dat ik het al een tijd vond stinken en de sigaretten werden vies.. Moet zeggen dat dat al heel veel helpt. Nu nog volhouden...
Gefeliciteerd en succes met volhouden @CelineEnMini ! Je hebt al mooi de ervaring dat je succesvol kunt stoppen
Dankjewel! Dat heb ik gelukkig wel ja, zal ook goed komen. Al voel ik me rot dat ik niks heb gemerkt in het begin.