auw me rug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sorry hoor, ik had hier al een topic over geopend.... een tijd geleden
    maar het begint nu weer
    gsiteren en ook vandaag verevelende rugpijn!
    voel me net een oud vrouwtje! ik heb vakantie en doe dus niet erg veel
    vanaf maandag moet ik weer beginnen met werken, hoe zal dat gaan!

Maar wat ik me afvraag; kan dit nu al door de zwangerschap komen?
    het is echt laag in me rug! een heel vervelende pijn!
    Warm bad helpt wel redelijk maja zogauw ik eruit stap is het efect weer weg! en een kruik, tja heb hem nu allang ertegen en het geeft wel iets van verlichting maja ook hiervoor geld neem ik hem weg is de het effect ook weg.....

ik moet van de week naar de dokter voor me laatste controle daar, ik denk dat ik het maar moet aangeven, wat denken jullie?

en wat zou het zijn?

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik ben pas zes weken en heb ook al 2 weken heel erg last van mijn onderrug. Hoort er gewoon bij hoor volgens mij. Tenminste ik moet zeggen dat ik me niet zorgen maak. Omdat het een vaak gehoorde klacht is. Jammergenoeg hebben wij alleen geen bad :(

3. ik merk t dat ik t vanaf zaterdag avond ook af en toe last heb,nee en dat is geen pretje,en af en toe van die rare buiksteken(bandenpijn zeggen ze!)
    ach ja t hoort er bij!

komt alles maal goed!

groetjes krulliewullie :)

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee anniek,
    door de verandering van hormonen kunnen de gewrichtjes tussen de lendewervels en de bekkenhelften wat verweken. hier door krijg je wat meer speling...als compensatie gaat je lichaam ongecontroleert je spieren aanspannen, die vervolgens weer overbelast raken...
    tip: blijf in beweging!!! ga niet te lang achter elkaar zitten (veel te moeilijk met zo'n leuk forum), en beweeg op bed af en toen je knieen naar je neus om de boel op te rekken.....
    veel sterkte liefs elfje

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het is bij mij per dag verschillend, aar heb echt dagen waarop ik enorm pijn in mijn onderrug heb, alsof er iets tegen mijn zenuwen duwt.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb overdag geen last van mijn rug maar zodra ik op bed ge liggen vooral op mijn rug moet ik me toch flink verbijten tegen de pijn..
    meestal duurt het een half uurtje.

7. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ja, het is mede dor de zwangerschap vraag tijdig fysio of cesartherapie aan, bij mij werkt het ontzettend ben er al bijna vanaf, dit komt doordat we er zo snel bij zijn geweest

Deel Deze Pagina