en er wordt wel degelijk gezegt door verloskunde of arts dat stress slechter is voor je as kindje dan roken ...... Het wordt dus bevestigt, ik heb op het moment veel last van stress omdat het allemaal heel onverwacht is en ik ook nog zonder een baan zit en ik maar weer moet zien met mijn vriend hoe wij hier weer door heen komen! Ik ben blij dat mensen mij niet vooroordelen (sommige) dan.. In mijn familie en vrienden kring hebben ze begrip voor mij en vinden ze het al lang knap dat ik het kan houden bij 1 peukie per dag en zelfs in het weekend als wel gezellig bij elkaar zitten dat ik er dan nog af kan blijven omdat ik toch een stevige roker was!!
Mmm, ik heb nu echt trek in een sigaretje....en dat na 4 maanden.... Ik ben blij dat iedereen elkaar weer lief vind!
Nou!! Ik ben ruim een jaar geleden gestopt met roken (samen met manlief) mede omdat wij wisten dat we het zonder hulp niet gingen redden (krijgen van een kindje). We hebben er alles aan gedaan: stoppen met roken, gezond eten/drinken, sporten en heel lief voor elkaar zijn Nogsteeds geen kindje! En niet zwanger. Ben wel heel blij dat ik vast aan een gezond leven gewend ben, dat kindje zal vast toch ooit wel komen??? Het voelt voor ons allebei heel goed dat we gestopt zijn, het ging ook heel makkelijk. Ik had in ons geval een hele goeie stok achter de deur maar ken idd ook meiden die dan JUIST niet kunnen stoppen. Wat ik ook begrijpelijk vind. Doe allemaal je best. Iedereen wil het beste voor zijn kindje maar daarmee kunnen we het niet allemaal met elkaar eens zijn. Daarvoor zijn we verschillend en dat is mooi! Allemaal individuen, net als de kleintjes waar het om gaat. Liefs Elmo
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat als we antwoorden, je je mening mag zeggen ten aller tijde, maar als je het niet eens bent met een ander, dan kan je dat toch ook gewoon zo laten. Gewoon andermans mening lezen, je mening mening geven , en klaar, zonder iemand aan te vallen op dingen. Ik val er nu ook niemand op aan, maar soms laaien discussies erg op, en anderen kunnen zich daaraan storen. Dus als we er allemaal een beetje op letten, kunnen we dat ook voorkomen.