De kinderen hebben vakantie. Het is zo'n vies weer. We zitten al bijna de hele dag binnen. Ik heb last van mijn buik. De kids worden vervelend. Ik ben achter de computer gekropen en heb de kinderen voor de TV gezet. Je hebt van die dagen..... Gina
Hier nog geen ruzies gehad...gelukkig. Wat lekkers tussendoor doet wonderen, en er is nog genoeg lekkers over van de verjaardag. Omkopen dus
idd en het is nu toch een beetje vakantie.En we eten gewoon wat later zodat ze wel hun warm eten opeten (heel gezond; aardappelen met bloemkool/gehakt/kerrie).
Ja er zijn van die dagen idd.. Hier begint het gewoon smorgens vroeg al met ruzie. En dan tegen de tijd dat jij boos bent dan zijn zij ineens rustig en lief aan t spelen Maarja gelukkig had mn jongste vandaag n afspraakje met n vriendje dus had hij smiddags 4 uur minder om zn broer te pesten en dus had mama 4 uur minder politie te spelen. Keerzijde is dan wel dat ik door die donder en bliksem, hagel en regen heen moest fietsen om hem op te halen Maarrrr heb dus wel lekker naast de kachel (ben op t moment n enorme koukleum) op de bank kunnen liggen met n boek Alleen jammer dat mn jongste zo snel op zn teentjes getrapt is als hij moe is