Hoi meiden, Even een vraagje. Ik zit nu op dag 21 van cyclus (en moet nog 7 dagen voor nod) Nu heb ik al 2 dagen last van vlagen misselijk (kokhalzen niet overgeven). (geen gekke dingen gegeten en ook niet grieperig). Zo vroeg kan je toch nog niks merken mocht het raak zijn graag jullie mening alvast bedankt
Hoi Princess, ik zit in precies hetzelfde schuitje! Dag 22 hier, en ook met vlagen erg misselijk. Dat kan nog niet van het HCG komen, maar komt door je stijgende progesterongehalte. Vervelend genoeg geeft dat dezelfde soort klachten.... Nog een paar daagjes geduld, moeilijk he?
Hoi Mickey18, Oh dus jij zit in hetzelfde schuitje (gezellig) Ja het leek me idd ook sterk. Ja idd nog even geduld (is moeilijk) Gaan we maar samen wachten
ik zit nu op dag 25 nog 3 dagen erge last van me onderrug buikpijn..pijnelijke borsten heel moe..liefst samra
Ik zit op dag 21 en sinds gisteren ook heel veel zeer in mijn onderrug. En steekjes in mijn buik. Ik hoor hem 's avonds ook enorm lawaai maken ... precies m'n darmen. Vanaf morgen nog een weekje geduld en dan zien of ik ongi word (hope not) Succes!