Wie kan me helpen aub ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fientjelady, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    Hoi meiden

Ik had eens een vraagje ik ben nog niet bekend met al dat zwanger worden ivm die testen en dergelijke
    Maar nu heb ik zoals eerder vermeld op 6 juli laatse pil genomen en ongi geworden op 9 juli cyclus van 28 dagen maar ik weet dus niet waneer ik me eisprong heb ( ik voel het niet ) kan iemand me raad geven waneer ik het dan zou gehad hebben of ik nog steeds in me vruchtbare periode zou zitten ook al hebben we sinds 14 juli om de dag geklust of zou ik dan nog een kans maken nu we om de dag geklust hebben ja meiden sorry voor me vragen maar zoals ik al zei ik ben er niet in bekend dit is me eerste keer ik zo zwanger probeer te worden
    alvast bedankt meiden

groetjes marleen

2. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

hoi,

als je net gestopt bent met de pil, dus nog niet ongi geworden zonder pil dan weet je nog niet precies wat je cyclus is.

wanneer je nu ongi wordt bijv. met 30 dagen kan je op Wanneer ben ik vruchtbaar, bereken je vruchtbare periode met onze vruchtbaarheidscalculator - Zwangerschapspagina je vruchtbare dagen berekenen voor volgende maand. hou er rekening mee dat je nog kan/moet ontpillen, dat kan o.a onregelmatige cyclussen veroorzaken, dit kan enkele maanden duren. je kan ook ovulatietesten gebruiken, maar ook dan moet je eerst een indicatie hebben van je cyclus..

succes

Deel Deze Pagina