idd 15 sigaretten........vind ik ook niet echt minderen....vind het slecht slecht slecht, maar dat mag duidelijk zijn....dat weet iedere dorpsgek wel dat het slecht is, MAAR je kiest er zelf voor om het kindje te houden (hulde!), dan nu ook verantwoordelijkheden kennen he! Kom op! Volwassen worden en aan je kind denken..die is belangrijker dan jij! Jij wilt die peuk, maar je kind niet!
Hahaha..ach mijn pijngrens is huge ben ik wel achtergekomen onderhand, dus ik maak me er eigenlijk niet zo'n zorgen over. Toen mijn eileider gescheurd was en mn buik vol bloed zat, heb ik het voorelkaar gekregen een nacht te gaan slapen. Bizar...!
Ik snap best dat somigge het moeilijk vinden om in 1 keer te stoppen,het is toch een verslaving,kun je geen hulp gaan zoeken van buiten af, ik moet er niet aan denken,bij elke hijs die je neemt dat het ook naar je kindje toe gaat bah, Kom op je kunt het,het is voor een super goed doel,om nu te gaan stoppen,
En onthoudt ook dat "ik kan niet", niet bestaat. Dat laat je het klinken alsof het buiten jouw macht ligt om er iets aan te doen. Jij bent toch echt zelf de enige die hier verantwoording voor kan nemen. Er is niemand die jou tegenhoudt om te stoppen met roken, alleen jijzelf. Het is natuurlijk een verslaving en niemand zal je vertellen dat het makkelijk is (dat zeg ik dus ook niet), maar als je echt wilt stoppen, dan kun je ook stoppen met roken.
Idioot he? Ik begreep het zelf ook niet helemaal hoor, volgens mij was ik een beetje psycho op dat moment
ach tuurlijk kun je het.... het is niet een kwestie van kunnen.. het is een kwestie van willen! en uit egoisme kun je doorroken met alle gevolgen en eventuele afwijkingen van dien.... maar je kan ook effe je ROOK verstand op nul zetten en met je volle verstand stoppen.. ik doe mee hoor TJAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAA
roken is sowieso iets heel egoïstisch. Heb het zelf vanaf mijn 12e gedaan. Toen ik zwanger was van dochterlief meteen gestopt toen ik het wist en na 4 jaar HELAAS weer begonnen (DOM DOM DOM!) en nu zwanger weer meteen gestopt toen ik het wist en ik wil dr nu NOOIT meer aan! Tis echt geen kwestie van verslaving aan de peuk hoor......geloof me, als je het echt wilt, dan kun je het en is het simpel..... Tis bij mij heel makkelijk; er groeit nu leven in je, dus dan heb je verantwoordelijkheid en ga je niet roken! Anders kan ze ook wel eten en drinken wat ze wil.....sja, waarom, ze vind het toch lekker........
je hoord het jammer genoeg vaker,dat als de kleine geboren is ze meteen weer gaan beginnen,maar way,snap ik dan niet,
ik begon toen mijn dochter 4 jaar was weer.....dom en zonde! Blij dat ik er nu weer vanaf ben....ga het nooit meer aanraken!
Jullie bergijpen het verkeerd ik ben nu van 30 peuken naar 15 peuken .. in 4 dagen tijd nou nog viier en rook er 7 per dag en dan oppeens niks meer ik vind het positief van me zelf en ga stoppen .. geloof me ,, over 5 dagen ben ik gestopt