Ik heb enorme vreetbuien en dan in ongezonde dingen: cake, koek chocolade... En ik ben al redelijk aangekomen (bij stef toen ook al 28 kg.( ik moet zeggen van mijn eigen ben ik niet echt dik, ook iet dun, maar normaal (val gewoon in gezonde bmi) Ik kan het bijna niet beheersen, en vind het zo stom van mezelf... Dan heb ik zin in chocola en dan denk ik: ik ga lekker fruit pakken of een boterham. Dat de ik dan ook! Maar altijd eindigt het ermee dat ik toch WEER het geen pak waar ik al zo'n zin in had. Ik haal al minder in huis, maar dan snoep ik wel als ik ergens op bezoek ben! Het is zo'n enorme drang! Normaal gesproken ben ik veel sterker in die dingen, maar nu lukt het me gewoon niet! Herkent iemand dit?
JA! Ik herken het volkomen. Ben normaal gesproken echt geen snoeperd, maar nu is het echt erg! Vind het gewoon zo stom van mezelf dat ik maar blijf snaaien. Chocokruidnoten, ijs, koekjes, alles prop ik erin. Ik ben afgelopen week echt veel aangekomen, dus probeer nu te balansen, maar vind het zoooo moeilijk! Succes! (ff nieuwsgierig trouwens, hoeveel ben je al aangekomen inmiddels?)
Jaaah ! Bij mij zijn het pizza's en chips ! hamkaas en doritos nacho cheese , en die minipizza's van mora, picanto
gelukkig ben ik niet de enige... niet zo gelukkig voor jullie dan... ik zal morgen eens gaan wegen, heb me al 2 weken niet gewogen...
ık heb dat ook een tijdje gehad.. Maar ik wil dus echt niet zoveel aankomen deze keer (vorige keer was ik 20 kilo aangekomen) dus ik haal gewoon echt niets meer in huis. En probeer ook niet teveel brood te eten meer (het turkse witte brood is echt dikmakend) En ik ben nu super verslaafd aan mandarijntjes en groene appels. Mijn man haalt echt kilo's! per week. maarja alles beter dan zoetigheid snaaien. Ik ben vooral gek opeens op deegwaren. ging steeds koekjes maken of zelf pizza bakken, of turkse börek etc. ook chocola vind ik echt onweerstaanbaar. terwijl ik daar normaal gesproken wel van houd maar meer dan een stukje kan ik echt niet op. maar nu zou ik hele repen op kunnen eten.
Die chocolade kruidnoten zijn hier ook al niet veilig,alhoewel ik geen hele zak achter elkaar op kan!Ik doe er een keer of 3 over maar toch... Verder valt het hier nog wel mee.kaas ben ik nu ook gek op,de kilo's zijn niet aan te slepen!
Ik ben tot nu toe niet aangekomen! Ik geef namelijk ook veel over en eet door de misselijkheid toch minder op een dag dan eerst. Ik kan me thuis niet wegen want ben de weegschaal kwijt, ben net verhuisd ..
hier idem dito... Deze week kreeg ik voor het eerst last van maagzuur, ik moet zeggen dat dat me wel even tegenhoudt nu...
ow ik eet me gek aan ham kaas tosti echt niet normaal meer ben dan ook al 5 kilo aangekomen moet je je voorstellen dat ik van mijn jongste maar 9 kilo ben aangekomen in mijn zwangerschap haha bij mijn oudste was ik er 20 aangekomen
vandaag ga ik naar de dieetiste, kijken of zij tips weet. Deze is aangesloten bij de verloskundige...
Hoihoi, Heb ook erg veel eetbehoefte, daarom probeer ik ook heel veel gezonde dingen naar binnen te werken, wat natuurlijk ook wel lekker is! Ipv chocolade en koek een lekkere fruitsalade maken. Ik word gelukkig misselijk van al die zoetigheid, dus das in precipe een voordeel. Maar soms kan ik zonder dat ik t doorheb een hele zak chips naar binnen werken, maar dan voel ik mij heel erg schuldig achteraf. Ook al ben ik zwanger, vind ik dat ik niet onnodig veel suiker en vet naar binnen moet werken, de baby heeft juist meer voordeel aan gezonde dingen waar veel vitamientjes inzitten! Bovendien gaat het harder met de kilo's tijdens de zwangerschap, dus moet je extra opletten, want teveel onnodig aankomen is ook weer niet goed voor de baby en jezelf uiteraard!
ik heb sinds een paar weken echt veel zin aan zoute dingen zoals rookworst enzo, echt niet normaal meer haha. maar probeer me echt in te houden, want te veel zout is ook niet goed he. verder eet ik wel gezond en zorg ik dat ik voldoende groente en fruit en bruinbrood eet.
hahaha! nu moe tik zeggen dat ik iets minder honger heb dan een paar weken geleden... nou ja minder EET honger.. niet minder chocola-honger