Heb zojuist gehoord dat ons kindje al ingedaald is. Nu verklaart dat wel het stijve gevoel in mijn bekken. Ik weet ook dat ik niet direct vroeger zal bevallen hierrom, maar ik zit wel met veel vragen over of het kindje niet klem kan gaan zitten en of ik niet extra veel pijn in mijn bekken zal krijgen zo. Heeft iemand hier ervaring mee? Anna
Hey Annna, ik zie dat er nog niet is gereageerd, maar helaas zou ik geen antwoorden op je vraag weten. Als je je erge zorgen maakt zou je evt. de vragen aan je vlos kunnen stellen of hier op het forum bij de verloskundige?
Anna, wel ik heb twee kinderen en deze waren beide rond die tijd ook volledig ingedaald, zelfs mijn eerste kind ook - dat in combinatie met een erg verweekte en verkorte BMM en een paar weekjes later al wat ontsluiting - was toen genoeg voor mijn gyn om mij platte rust voor te schrijven . Wat ik eigenlijk niet gedaan heb, wel kalmer, ik ah dook nogal fel last van harde buiken... De gyn geloofde er echt in dat ik vroeg ging bevallen, en tja je raadt eht nooit, hij heeft me mogen inleiden, ik ging met de eerste over tijd . Bij de tweede ook erg snel indaling, verweking, een paar cm ontsluiting met 32 weken. Met momenten heb ik het rustiger aan gedaan en ik ben netjes 4 dagen voor uitgerekende datum bevallen . Ik had beide keren ook erg last van mijn bekken, BI En idd een keer ze in het bekken zitten is het gevoel alleen maar strammer . Klem zitten, nee , je bekken verweekt rustig nog wat verder