M'n buik gaat voorzichtig groeien.. Aan de ene kant ben ik heel blij.. en trots.. maar een heel klein beetje vind ik t jammer.. 7 maart is er een majorettewedstrijd, welke ik graag mee wil doen.. Nu ben ik best bang dat ik over een week of 6 een dusdanige buik heb dat zo'n catsuit niet echt fraai meer staat.. Of moet ik me daar niet zo druk om maken en gewoon kijken of het pak past en meedoen ( tijd dat je t aanhebt is hooguit een kwartier) Maar t gevoel dat ik er zelf bij heb is wel dat ik het niet echt mooi vind staan.. ( Wat mede komt doordat ik al niet slank ben.. zeg maar dik.. en het al een hele overwinning voelt om in zo'n wedstrijkpak ten tonele te komen..)
Je zegt over jezelf dat je al niet slank bent, dus ik denk dat veel dames het al super vinden dat je in een strak pak gaat. Het is echt p.p. verschillend. Het is niet zo lang, dus als jij dat wilt moet je dat lekker doen!
als ik heel eerlijk ben (als ook een niet slank persoon die 2x per week in strakke sportkleding staat) vind ik het er wel aan liggen hoe je draagt. als je rondom draagt staat het misschien voor geen meter, als het alleen om een buik gaat staat het juist super! geldt niet alleen voor dikke dames, ook bij slanke dames vind ik dit wel opgaan. het ligt er echt aan hoe je figuur er straks uitziet. als ik rond ga dragen moet ik andere sportkleding uitzoeken, anders blijf ik hetzelfde dragen. maar waarom vraag je het niet aan je mede majorettes? zij kunnen je een goed en eerlijk antwoord geven toch? misschien zit ik er wel helemaal naast...
trots zijn op je buik! ben ook wat forser, maar draag nu trakke truitjes hoor, kun je in elk geval dat pietsie bobbeltje zien! Vraag vriendinnen om eerlijk er naar te kijken, mensen zijn vaak zo hard voor zichzelf! Moet je natuurlijk wel mensen hebben waarvan je weet dat ze eerlijk kunnen zijn... heel veel catsuit plezier gewenst!
Dat vind ik wel een goede tip van jullie:de laatste training voor de wedstrijd t pak even aan te doen en de meiden hun mening te vragen.. Vaak zie je aan de gezichten wel wat ze er van vinden.. Als zij twijfelen.. dan doe ik t niet.. Als ze meteen enthousiast reageren doe ik mee.. heb er ook wel zin in.. ben tenslotte niet voor Jan Doedel aan t trainen..
Gewoon lekker meedoen! De meeste mensen vinden zwangere vrouwen juist heel mooi! Alleen daarom ga je het toch niet afzeggen! Pak aan en gaan!