Roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley125, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

vind ik echt een dooddoener van mensen die gewoon niet willen stoppen, met zulke kreten ben je gewoon aan het ontkennen zodat je door kunt roken. er is nu zo langzamerhand WEL bekend dat het slecht is voor de gezondheid en met die kennis zou je onmiddelijk je gifstick neer moeten gooien! vroeger wisten ze het niet, nu weet je beter en doe je ook beter, lijkt mij......

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    mee eens!

3. mymiracle

pfieuw! hahahaha :)

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Natuurlijk lukt dat! Ik geloof mensen sowieso niet die zeggen dat ze niet kunnen stoppen met roken. Echt complete onzin vind ik dat.
    Je moet het wel echt willen, dat is wel een voorwaarde. Maar ik neem aan dat elke zwangere vrouw haar kindje op de 1e plek zet die 9 maanden. Al blijkt het maar niet meer zo vanzelfsprekend als ik altijd dacht.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja Cherrlylein ik vind het idd zinloos om te discussieren over een onderwerp waarvan iedereen wéét dat het slecht is en die totaal afwijkt van het onderwerp die jij dom vindt maar dat meisje is 16 en je weet haar achtergrond helemaal niet...Ja ik vind roken tijdens de zwangerschap ook slecht en ja ik heb het ook gedaan en rook idd af en toe nog een sigaret (1x in de maand ofzo) maar ik vind het zooo jammer dat hier zoveel geoordeeld wordt over mensen. En ook zo fel gereageerd wordt. Ik zeg niet dat je je mening niet mag geven want wat iemand eerder al zei daar is een forum voor maar onderwerpen zoals roken die zijn er waarschijnlijk al veel geweest en iedereen weet dat het slecht is. En dan nog moet ieder voor zich weten of ie wel of niet rookt/drinkt tijdens de zwangerschap. Een meisje van mijn werk heeft ook gerookt tijdens de zwangerschap best veel ook geloof ik maar dat is niet aan mij om daar over te oordelen het is haar lichaam en haar kindje ik zou haar nooit aanvallen op de manier die jij doet ookal vind ik het slecht...

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Tja, gelukkig hebben we beide een andere mening, en spreek ik haar er dus wél op aan. En veroordelend? Dan ben ik maar veroordelend. So be it.
    Bovendien wijkt het helemaal niet zoveel af hoor van het onderwerp. Want volgens mij was de vraag of je het kon zien of er gerookt was. Logisch dat mensen daar dan op reageren he ;)

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja meid dat snap ik wel maar ik vind het jammer dat er soms zo gereageerd word hier op het forum. Niet alleen door jou hoor! En ik vind dat je soms wel leuke onderwerpen ook aansnijdt ;) . Maar ik hou zelf niet zo van mensen veroordelen zonder hun achtergrond te kennen snap je +hormonen hahah nouja jij denkt er zo over en ik weer anders laten we het daarop houden he haha ;)

8. wennie26

wennie26 Lid

4 nov 2008
    58
    0
    0
    Een forum is een discussieplek waar mensen dus over bepaalde onderwerpen kunnen discussieren en ook informatie daaruit kunnen halen.

Wat ik ook niet begrijp dat waarom rook je die ene in de maand dan nog? Dat is toch ook zinloos, dan zou ik die ene ook gewoon weglaten omwille van het kind.

Sorry maar ik sta pal achter de mening van Cherrylein, ik vind roken tijdens de zwangerschap walgelijk.

9. nonnie

nonnie Lid

31 okt 2008
    10
    0
    0
    ik ga me heel niet mengen in de discussie wel of niet stoppen wel of niet goed etc etc , maar wou alleen ff kwijt dat ik schrik van de felle en harde woorden die er soms neergezet worden.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat mij opvalt is dat als het weer over roken gaat de persoon die het topic geopend heeft die hoor je niet meer. Er word door gediscusseerd terwijl de person die het topic geopend heeft allang haar antwoord heeft. Ik snap dat meiden er wat over willen zeggen. BElieve me mijn handen jeuke nook. Maar ik heb dit topic in de tijd dat ik er ben zo vaak voorbij zien komen en steeds word er hetzelfde gezegd. De een zegt het is slecht en je bent niet goed bezig de nder gaat daar weer tegen in. Logisch natuurlijk, maar we zullen het over dit onderwerp nooit eens worden dar ben ik wel achter. Ik zou ook hopen dat iedereen er hetzelfde over zou denken als ik maar dat is niet zo. Ik word ook boos op mensen die vrolijk een pakje per dag doorheen roken, maar sommige mensen roken door en helaas is dat hun keus.

11. mymiracle

je hebt ook wel gelijk maar als ik dan sommige dingen lees, oehw! ik kan me dan niet inhouden, excuus aan TS :oops: ik ben erg fanatiek als het om gezondheid gaat 8)

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Wat maakt het uit of de TS er nog is of niet. Ik reageerde persoonlijk op een ander. Ik snap niet waarom die discussie niet gehouden mag worden. Er zijn blijkbaar nog steeds mensen zo dom om te gaan roken..

13. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0

14. mymiracle

:thumup:

15. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja, dat lijkt mij ook haha! Dan moet je ook vooral niet meer kinderen nemen, want dan wordt de stress je toch echt te veel!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36

Ja dat is het um nou juist.. normaal beslist iedereen voor 'zich', maar nu beslis jij ook voor je kindje die onschuldig is en dat zelf niet kan

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat begrijp ik. Dat had ik dus neergezet dat ik mensen heel goed begrijp dat ze er wat over willen zeggen. Het is gewoon zo'n moeilijk onderwerp.

18. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja precies, en dat vind ik zo erg.. Als jij je plat zuipt, dan moet je dat helemaal zelf weten. Maar je kindje kan daar helemaal niks aan doen, die heeft die keuze niet.

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    idd, ik vind het gewoon erg onverantwoordelijk, egoistisch en dom.
    Maar das mijn mening ;)

20. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    En de mijne :)

Deel Deze Pagina