Roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley125, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

en de mijne!

2. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Helemaal mee eens!

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    bla bla bla

Worden jullie niet moe van jezelf?

Laat iedereen lekker roken als ze dat willen. Het gaat toch niet om jouw kind?
    Sorry, maar ik maak mij alleen druk om mijn eigen kind en als anderen doen waar ik niet mee eens kan zijn, dan kan ik mij daar echt niet druk om maken. Het zijn volwassen mensen en kunnen ook goed nadenken, dat hoef je niet voor hun doen. Verloren energie, noem ik dat.

Einde preek.

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nee ik word persoonlijk niet moe van mezelf :)

Tja sommige mensen hebben ook het beste voor voor een ander, niet iedereen is zoals jij.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Heel nobel van je, maar ik denk niet dat jouw "bezorgdheid" erg gewaardeerd wordt. ;)

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Jammer dan

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hihihi.... verfrissend!

8. wennie26

wennie26 Lid

4 nov 2008
    58
    0
    0
    Als je volwassen bent en goed na kunt denken dan rook je niet tijdens je zwangerschap!

En als je zo'n plaat voor je hoofd hebt en je wil er niks over horen dat roken slecht is, dan moet je zo'n topic al helemaal niet beginnen en het gewoon aan je verloskundige vragen of dat op een echo te zien is.

9. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Nee, ik persoonlijk word niet moe van mezelf. Eerder van anderen die steeds maar weer dingen doen waarvan ze zelf weten dat het niet goed is... :(

en het ook nog goed proberen te praten :)

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Weet je wat ik niet snap? Er zijn op dit forum zo ontzetten veel "veroordeetopics". Het is natuurlijk ontzettend makkelijk om anoniem andere enorm af te zeiken of hun mening willen opleggen. Ik begrijp niet waar het voor nodig is. Er zijn nu 6 pagina's die alleen bijna alleen maar gaan over hoe dom het is om te roken tijdens de zwangerschap. Ik denk niet dat je daarmee mensen aan het stoppen maakt. Mensen die roken weten heel goed hoe slecht het is, maar ze kiezen er vooor om te blijven roken. Dan denk ik wie zijn wij dan om ze te veroordelen? Je hoeft niet overal maar je mening keihard te verkondigen vooral als je er niets mee bereikt. Je creëert alleen maar een negatieve sfeer waardoor er straks niemand meer wat durft te vragen op dit forum omdat ze bang zijn om veroordeeld te worden.

11. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Het blijft toch niet bij adviezen hier! Iedereen probeert zn mening er bij een ander door te drukken.
    Waarschijnlijk heeft ze van de stress nu weer een sigaret opgestoken. Ik ben ook tegen roken en drank in de zwangerschap. Ik denk dat de meeste mensen daar zo over denken.
    Maar op deze manier kun je toch niet normaal een topic openen.
    Je krijgt meteen een lading over je heen als je wat zegt. Het enige wat er nu bereikt wordt is dat de helft zich kwaad loopt te maken en de TS misschien niet meer mee leest, waardoor ze goede adviezen misloopt.

12. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Nou, als je daar al stress van krijgt....

We geven toch het beste advies dat ze kan krijgen? Stoppen met roken...

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Wat voor goed advies moet ze horen dan? Wat voor adviezen wil je haar geven dan?

14. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik denk dat het een beetje overdreven is om in hoofdletters naar elkaar te gaan typen.
    Ze vraagt toch niet of ze moet stoppen met roken. Dat snapt ze zelf ook wel.

15. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Nee ze vroeg of het op de echo te zien is.

Daarop heb ik toch antwoord gegeven?

Als het te zien is, is het te laat! Dus als ze dat niet af wil wachten moet ze stoppen met roken.

Wat is daar nou voor veroordelends aan? Dat is toch advies geven?

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    En weer een topic over roken :rolleyes: .. Roken is slecht, punt uit.

17. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Huh? Hoofdletters naar elkaar?

Nou ja, wat voor advies zouden we haar moeten geven precies? Wat voor advies zou jij haar geven?

18. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik vraag me af waarom ze dat eigenlijk wil weten? Of eventuele schade te zien is op de echo bedoel ik

19. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Kop in het zand steken?

Zolang er niks op de echo te zien is, is het allemaal goed en kan ik er nog wel een opsteken?

20. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Denk het inderdaad Angelie. Want o wee, als je iemand op haar verantwoordelijkheden wijst.

Deel Deze Pagina