nicotine pleisters en nicotine kaugom wordt sterk afgeraden heb dit na gevraagd bij de apotheek hier zit nl ook nicotine in, verder voor all dames hou de moed erin en zet hem op. kus
Ik ben nu al bijna drie weken gestopt, heb 13 jaar gerookt en rookte echt ruim een pakje sigaretten per dag. Sinds ik het gevoel had dat ik zwanger was ben ik accuut gestopt. Heb ontzettend veel water gedronken, en eerlijk gezegd soms best wel zin in een sigaret, dat kleine wonder is voor mij een ontzettend goede stok achter de deur. Ik weet dat het heel erg moeilijk is, maar echt veel water drinken helpt ... Succes!!!!
oh geweldig wat goed zeg, hoop dat ik je dat straks na doe heb er nu wel moeite mee om eraf te blijven. misschien nog niet gemotiveerd genoeg of zo. kus
@Micioo: Een echte remedie om te stoppen met roken bestaat naar mijn weten niet (ik heb in verschillende studies te maken gekregen met Bach-Bloesem remedies), wel kun je stemmingen/gevoelens naar aanleiding van roken behandelen hiermee, waardoor het "makkelijker" kan worden om door te zetten tijdens de stoppoging. Om een echt goed advies te geven zou ik jouw gevoelens dus moeten weten. Wel kan bijvoorbeeld de Crab-Apple al een goede remedie zijn. Hij zuivert geest en lichaam van onreinheid. Een typische stemming van een persoon die bij Crab-Apple hoort is bijvoorbeeld: dat hij opgeroepen wordt doordat je walgt van bepaalde slechte gewoontes waarmee je niet kunt breken ondanks dat je weet dat dit zou moeten. Als goed voorbeeld nu is het willen stoppen met roken, maar het ook niet kunnen laten. Als je nog vragen hebt, stel ze me gerust Liefs Angela.