roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0

Veel succes met het stoppen meid!
    En inderdaad ookal heb je al 1 gezonde kleine terwijl je door hebt gerookt tijdens de zwangerschap, het maakt het risico van deze zwangerschap (aangezien elke anders is) niet kleiner.

En weet je waarom er zo negatief over rokers gedaan wordt?
    Volgens mij is dat namelijk nog wel het meest omdat ze echt 100.000 smoesjes hebben.
    En met die smoesjes doen ze dus net alsof alles gewoon goed is en hun geen risico lopen enzo...
    Begrijp je wat ik bedoel?

En nee, heb het niet over ALLE rokers maar wel de meeste..

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Sesti: Goed hoor dat de echo je gemotiveerd hebt om te gaan stoppen. Snap ook wel hoor dat het dan een ander verhaal word als je je kindje ook daadwerkelijk gezien hebt. Ik kon me er bijvoorbeeld écht niks bij voorstellen dat er iets in mij groeide en dan is stoppen ook moeilijk voor te stellen.
    Schijf hier lekker van je af, er zijn genoeg meiden die goeie tips hebben en je erdoor heen slepen. Ik heb al er i.i.g al veel aan gehad.

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap al drie keer gestopt, een keer met hypnotherapie, een keer met een boek lezen en een keer cold turkey... het is alle drie de keren niet gelukt helaas :( ben er niet trots op. Maar ik geef het niet op!!! Ik ga nu acupunctuur of voetreflex therapie doen want zonder hulp lukt het me duidelijk niet. Daarbij:
    - Respect voor alle dames die gestopt zijn!
    - Begrip voor de dames die het nog niet gelukt is
    - Dank aan alle dames die hier (zonder vooroordelen) positieve berichten plaatsen om anderen te helpen (ja, het wordt echt wel gezien :) )
    Ik hoop dat ik jullie zeer snel ook mag melden dat ik ook bij de ex-rokers groep behoor... want dat is wel mijn grootste wens.

liefs
    mamatoB

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Grappig dat juist nu dit topic ineens weer boven komt...
    Afgelopen weekend ben ik uit eten geweest met mijn vader, en heb ik ontdekt dat mijn moeder tijdens haar zwangerschappen gewoon is blijven roken. Dit heeft ze ons nooit verteld, maar nu ik het weet:
    Ik ben echt ongelooflijk pissed!!! Kan niet eens onder woorden brengen hoe ik me precies voel, maar ik heb nu echt even geen fijn gevoel naar haar toe. :( Ben in ieder geval boos & teleurgesteld dat ze niet eens het fatsoen had het beste voor me te willen. Bah!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben en ben accuut gestopt met roken, zal moeilijk worden maar weet waar ik het voordoe!
    Het dringt nog niet eens helemaal door haha maar de gedachte dat er nu iets groeit in mijn buik moet me genoeg motivatie geven.

Succes voor edereen die wil stoppen of al gestopt is!

Liefs Palmie

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Succes met stoppen meiden!!!!!!!!

Deel Deze Pagina