Niet! Haha, zoals ik er nu over denk, laat ik die tweede maar zitten. Maar misschien zit het nog te vers in mijn geheugen. Eerst maar even genieten van dit wondertje!
bij mij zit er 10 jaar tussen, mijn oudste is nu 10 wilde wel wat eerder maar heeft 3 a 4 jaar geduurd voordat ik dus nu zwanger ben en eerlijk gezegd had het bij mij zo moeten zijn denk ik helemaal gelukkig
Ik ben na de bevalling niet meer aan de pil gegaan en we zouden wel zien hoe het zou lopen en of het ons gegund zou zijn....ja dus
Dat is best snel. Gefeliciteerd! Hoe voel je je nu in deze 2e zwangerschap. Is het zwaarder of valt het mee?
wij wilden met 1,5 jaar maar dor het beroep van mijn man hebben we het ff uitgesteld toen. want wilde niet alles alleen doen bevalling ed (hij is millitair) dus nu zijn we begonnen toen ze a2,5 was en de baby komt als ze 3,5 is.
Bij mij begon 't eigenlijk meteen na de geboorte al te kriebelen. Milan was ongeveer 7 maanden toen ik weer zwanger was!
Toen mijn dochtertje 9 maanden was, was ik voor de 2e keer zwanger. Is alleen helaas misgegaan en zie mijn banner nu
Ben gestopt met de pil op mn zoontje zn eerste verjaardag en ben nu 3 weken na zn tweede verjaardag uitgerekend.
Toen mijn meisje anderhalf was, meer voor haar dan voor mezelf want ik wilde er niet een al te groot leeftijdsverschil tussen hebben. Nou heb je dat natuurlijk nooit voor het zeggen, maar gelukkig was het meteen raak.
Marin is ruim 2 1/2 als de baby komt (als alles goed blijft gaan uiteraard). Ik had gedacht dat het zwanger worden iets langer ging duren (vorige keer met veel ziekenhuisbezoeken, nu in 1 keer raak) dus ik vond ongeveer 3 of 3 1/2 een ideaal leeftijdsverschil. Ben nu helemaal aan het idee gewend en natuurlijk super blij! Kus Senna
ik ben nog niet eens bevallen van de eerste maar ik wil niet een te groot leeftijdsverschil tussen de kids hebben dus het liefst zou ik als deze een jaar of 2-3 is voor een tweede willen gaan.
hier toen de oudste 6 maanden was gestopt ( her kriebelde al bij 3 maanden) en met 10 maandenwas ik zwanger. toen de oudste anderhalf was ( op 5 dagen na) ben ik bevallen.
ik vind het tot nu toe helemaal niet zwaar, heb dan ook weer een goede zwangerschap. Ik denk dat elk leeftijdsverschil zn voor- en zn nadelen heeft. Nog even en ik ga alweer met verlof, maar eerst nog op vakantie!!!
hier toen onze dochter 12 maanden was zijn we begonnen voor een 2e. Helaas 2 keer mis gegaan dus zijn er 9 maanden over heen gegaan voor een goede zwangerschap. En nu bevallen nu me dochter 2,4 maanden oud was.
Ik ben nu zwanger van de tweede en als hij of zij geboren zal worden dan is mijn zoon bijna 4. Ik had graag eerder gewild maar door een moeilijke bevalling van mijn eerste heb ik veel gezondheidsproblemen overgehouden (schildklier enz) Nu uiteindelijk wel snel zwanger geworden en heel veel zin in de tweede spruit.
Na een jaar ging het bij mij kriebelen, man had iets langer nodig. In augustus 2008 zijn we er voor gegaan. Ruben was toen 1 jaar en 5 maanden. In december was ik zwanger! Ruben is 2,5 als de 2e geboren word en daar ben ik wel blij mee.