Een grappig verhaal...........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Mijn vriendin is zwanger maar dat wist ze dus niet. Het zit namelijk zo zij dacht dus altijd dat als er 1 streep verschijnt ze dan zwanger is en 2 strepen niet zwanger. Blijkbaar niet goed gelezen want ze kan niet zo goed Nederlands vandaar......

    Bleek dat ze al maanden zwanger was en niet meer voelde dan wat misselijkheid. En dan nog wel 6 keer getest in een paar maanden :) :) :) :) :) :)
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha lachen. Was wel gepland neem ik aan?
     
  3. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    nou dat is maar goed dat ze er nu achter kwam. zo gaan de 9 maanden wel snel. zou ik toch jammer vinden als het dan opeens voorbij is. maar wel hele leuk dat ze zwanger is.
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Oh jee verkeerd begrepen. Hoe ver is ze nu dan precies eigenlijk?
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ojee dat is inderdaad een beetje dom, maar goed als ze het niet helemaal begrepen heb dan kan ze er ook niks aan doen.
    Tja ben ook wel benieuwd hoe lang ze zwanger is dan.
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hihi grappig.
    Tja wij zijn er hier allemaal zo op gebrand op die twee mooie strepen, dat wij het niet verkeerd kunnen doen.
    Maar goed dat ze er nog optijd achter kwam dat ze wel zwanger is hihi, anders sta je wel erg raar te kijken als je gaat bevallen en dat niet eens doorhebt hihi
     
  7. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hihihihihi, ja zo kun je een test natuurlijk ook bekijken.Gelukkig is ze er op gewezen dat ze met "de"(voor velen toch wel belangrijk ;) ) 2 streepjes zwanger is :) .
    Van mijn kant proficiat, echt leuk!
     
  8. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ha ha ik heb hier ook een verhaal van een kennis van mij ... die was aan het werk en ineens kreeg ze erge last van haar buik. Ze ging naar haar huisarts en die stuurde haar door naar het ziekenhuis omdat het niet goed aanvoelden HAAR BUIK VOELDE NOG AL HARD AAN. Toen ze op het ziekenhuis kwam redelijk in paniek werd er tegen haar gezegd ... GA MAAR LIGGEN U MOET ZO BEVALLEN .... en binnen twee uur had ze een pracht van een zoon en verder ook helemaal niets. Ze heeft dus al die tijd niet gemerkt dat ze zwanger was .... en ik altijd maar denken dat dat van die waanverhalen zijn .. dus zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen ha ha

    succes allemaal ;)
     
  9. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja, zo'n verhalen snap ik nooit :( Je voelt toch wel iets en je groeit en je menstruatie blijft uit????? Dat zoeits je niet opvalt, daar kan ik met mijn verstand niet bij :confused:
     
  10. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ja sommige blijven gewoon ongesteld en ze hfft nou neit echt een van de kleinste maten dus daar zal het ook wela aan liggen denk ik. Maar misshcien vergelijkt ze het wel met darm klachten ha ha ... want daardoor lijkt het bij mij ook wel dat ik af en toe zwanger ben :) ;)
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja dan kan het idd. Lijkt me toch echt niet leuk om zo'n hele zwangerschap te missen!
     
  12. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zo ken ik er ook nog één!

    Een collega van mijn ex die zijn vriendin die was op het werk en die dacht dat ze buikgriep had, maar tegen de middag werd het zo erg dat ze maar ziek heeft gemeld en naar huis is gegaan en in bed gekropen.
    Haar vader was die dag toevalig thuis en die had dus gegil boven gehoord.
    Ze dacht dus dat ze heel nodig ineens naar de wc moest en dat kon ze niet meer halen en toen heeft ze de prullenbak maar gepakt en is daar op gaan zitten en haar zoontje is dus daar gewoon ingevallen en meer wist ze niet meer want ze is toen flauwgevallen.
    Haar vader is zich wezeloos geschrokken en die zei ook het was net een horrorfilm en dacht dat mijn dochter iets ernstigs mankeerde dus heeft toen ook direct 112 gebeld.
    Maar alles was goed en volgende dag mocht ze weer naar huis en toen en toen waren ze plotseling ouders geworden.
    Ze gebruikte dus de prikpil en die dacht dus dat het daar aanlag dat de menstruatie uitbleef.
    Ze was ook al een paar keer bij de huisarts geweest om dat ze dacht iets met de darmen te hebben.
    Ze had dus een opgezette buik, maar niet echt heel dik, want ik had haar toevalig nog paar weken voor de bevalling gezien op een feestje toen was er gewoon niks aan haar te zien.

    Nou ik was de laatste weken voor mijn bevalling echt mega rond dus als ik het niet wist dan had een nder wel gezien. :D
     
  13. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    was het maar waar 1 streep op de test.
    Dan waren er heel wat meer zwanger op dit forum ;) .

    Silly
     
  14. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Wat een verhalen zeg!!!
    Gek dat je gewoon niet merkt dat je zwanger bent.

    En ja Silly,dat zou mooi zijn inderdaad haha.

    Liefs Nancy.
     

Deel Deze Pagina