erge nesteldrang = eerder bevallen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Juul84, Mar 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

nesteldrang en eerder bevallen?

1. erge nesteldrang en voor uitgerekende datum bevallen

2. erge nesteldrang en na uitgerekende datum bevallen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken echt last van enorme nesteldrang...Bij mijn vorige zwangerschap totaal niet gehad maar nu werk ik echt het hele huis door, poets badkamervoegjes met de tandenborstel, maak randjes van de wasmachine schoon met tandenstokers; ben elke dag druk bezig met het huishouden.

Iemand zei afgelopen weekend dat de baby dan wel eerder zal komen. Dat zal vast een bakerpraatje zijn, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahahaa ik heb ook onzettend nestel drang! Ik ga gerust snachts uit bed om te stofzuigen ofzo.. ja ik weet het,, best erg:)
    Vriend hoopt dat dat snel over is haha

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ik had geen nesteldrang (echt helemaal niet), en ben 3 weken voor de uitgerekende datum bevallen.. Scheelde dat mijn moeder er wel last van had, en zij steeds achter me aan zat te zeuren dat ik alles in orde moest krijgen :p.

't Leuke was ook nog, we waren 5 weken voor m'n bevalling verhuisd, terwijl we in het oude huis de babykamer al bijna klaar hadden. 't weekend dat ik in het ziekenhuis lag, hebben mijn ouders het hele huis nog wat opgeruimd, nog lampen aan het plafond bevestigd (er hingen op veel kamers alleen peertjes).

Hoe het dus zit als je wel nesteldrang hebt weet ik niet ;)

4. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

May 2, 2009
    1,062
    0
    0
    Ik had er ook heel erg last van bij mijn eerste zwangerschap, maar madam kwam bijna twee weken na de uitgerekende datum. Hihihi...

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Hier ook HELE erger nesteldrang! Soms wordt ik gewoon gek van mezelf :p..
    Ik hoop toch echt dat het na de bevalling weer minder wordt... Gewoon weer een relaxde poetser wordt :D

Dit is mijn eerste zwangerschap dus geen idee of ik eerder ga bevallen!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh ik had ook vreselijk last van nesteldrang maar de kleine kwam 5 dagen te laat.

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ik had ook hele erge nesteldrang bij mijn 1 e. Het huis was helemaal tiptop in orde, maar mijn zoon kwam bijna 2 weken te laat dus hier klopt het helaas niet.

8. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

bij mijn eerste zwangerschap, had ik verschrikkelijk last van ''nesteldrang"

manlief zei zelfs; wat jij hebt is geen nesteldrang maar een dwangnerose hahahaha...

deed de gekste dingen poetsen, ken even niet zo snel op de details komen, maar daar kom ik binnenkort wel weer op als de zwangerschap wat verder gevorderd is.

trouwens mijn kind is 2 dagen eerder geboren (dat was tenslotte je vraag)

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Yep, heel erg! stond gewoon de hydrofiele washandjes te strijken;)
    Zat op een krukje de keukenkastjes te poetsen, te tuin te snoeien, babykamer elke dag te soppen :(

Kleine moest uiteindelijk met 41+5 gehaald worden:)

Nu...37 weken zwanger....alles is klaar, maar heb de strijkbout nog niet aangeraakt! Morgen en overmorgen een dagje met de benen omhoog gepland....dus nesteldrang nog niet echt begonnen:p

10. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heb ik al jaren last van :)

Share This Page