Het schijnt aangetoond te zijn dat astma en cara erfelijke aandoeningen zijn en niets te maken hebben met het al dan niet roken. Dus voordat je zo'n moeder veroordeelt....
Zou jij het jezelf niet afvragen dan, als je zou roken en je kind komt met astma ter wereld? Ik wel in ieder geval... ik veroordeel niemand, maar de link tussen astma en roken is gauw gelegd. En ik weet dat astma erfelijk is, maar het zal het er niet beter op maken lijkt me.... Jammer, dat er meteen om slotjes geroepen wordt. Er is nog geen onvertogen woord gevallen. Maar blijkbaar kan een normale discussie niet en moet alles meteen afgekapt worden.
je kan hier niet eens je mening geven want je wordt niet eens gelooft als je iets zegt, dus een normale discussie kan het niet worden. en er is al zo vaak een topci geweest over roken die allemaal verkeerd afliepen, en zo zal het met deze ook zijn, dat zijn we nu voor, komen er ook geen scheve gezichten.
Ja, komt door al die onzin die hier wordt verkondigd. Dat 6 sigaretten geen kwaad kunnen doen. En dat stress net zo erg zou zijn... Dat mensen zulke domme dingen kunnen schrijven, zeg! Logisch dat daar verontwaardigde reacties op komen.
dus jij verklaar verloskundige als domme mensen? want ook mijn verloskunde vertelde mij dat een paar sigaretten beter waren dan te stoppen en te stressen maar idd dit loopt weer aardig uit de hand (jammer) lijkt wel niet bespreekbaar te zijn terwijl er zoveel vrouwen roken of hebben gerookt tijdens hun zwangerschap we gooien er maar weer een slotje op denk ik ieder die probeert te stoppen met roken heel veel succes zwanger of niet zwanger als dit soort topic's niet normaal te bespreken zijn pls. open dan niet meer dit soort topic's , bvd