Gisteren was ik op controle bij de VK en ben de laatste 3 weken 3,5 kilo afgevallen....de VK zei er niks van, alleen "mooi mooi" Nou lijkt mij dat het niet de bedoeling is dat je af gaat vallen tijdens de zwangerschap en veel aangekomen was ik namelijk al niet ( nog geen 5 kilo ) ik had juist verwacht in de laatste weken wat meer aan te komen ipv afvallen wie herkend dit????
Ik ben de laatste weken ook afgevallen, woog 4 kg minder dan de vorige vk controle (3 weken eerder) maar mijn vk zei er ook niks van. Lijkt me ook niet echt dat het kwaad kan, als het maar niet de hele zwangerschap zo is... En geloof me, de laatste weken kom je echt nog wel een paar kilo aan hoor
vind ik helemaaaaaaaal niet erg ben niet de aller dikste ( euhm, ja nu wel ) maar vind die zwangerschapskilo's geen ramp alleen omdat mn buik echt UGE is, vind ik het zo raar dat ik afgevallen ben...al mn energie gaat naar de uk, dat is wel goed te merken...dus dan neem ik aan dat dat daar mee te maken heeft
Heey Pandora, Ik begin nu ook weer met afvallen! Ik vond het ook al zo raar. Ik ben in het begin ook afgevallen en nu in totaal 3 kilo aangekomen waarvan ik dus nu ook weer begin af te vallen. Ben je ook zo vreselijk moe de hele tijd?? pffff Zal er wel weer bij horen!
ja heel erg moe heb vorige week een opleving van 3 dagen gehad....man wat had ik ineens een energie maar daar is weer weinig van over...ben niet vooruit te branden zou het liefst de hele dag slapen....maar overdag slaap ik bijna niet, want dan kan ik 's-nachts niet slapen
hmmmz, ik hoop toch dat dat bij mij ook gaat gebeuren Nu op 28 weken al 13 kilo eraan. Een kilootje of 3 minder zou wel lekker zijn.
is het geen vocht? het is nu minder warm en dan hou je wat minder vocht vast. en maak je geen zorgen, écht aankomen doe je laatste paar weken pas