Roken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnestraaltjes, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Ja, ik ben ook niet alleen gestopt met roken omdat ik zwanger wil worden. Ik neem me al 2 jaar voor om te stoppen maar had telkens weer een ander excuus om toch maar door te doen...

En om eerlijk te zijn snap ik niet wat er zo moeilijk is aan stoppen met roken. Je bent immers niet verslaafd aan de nicotine (die is er zo weer uit) maar vooral aan de gewoonte (en dat is wel moeilijker af te leren).

Ik ben wel gestopt maar mijn mannetje nog niet... dat wordt het volgende project :D

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het stoppen met roken heeft mij ook geen enkele moeite gekost. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar echt heeeeeeeeel erg verbaasd over was, omdat mijn vele eerdere pogingen om te stoppen altijd drama waren. Ik was al 15 jaar een zware rookster.

Maar ik vond 'de knop'. Ik wist waar ik het voor deed, voor mijn kindje dat binnen in mij zat. Dat afhankelijk was van mij en wat ik deed. Ik wilde goed voor hem zorgen, zoveel als dat ik kon.

En als ik trek kreeg in een sigaret, hoefde ik alleen maar daaraan te denken en mijn trek was direct verdwenen.

3. geritamiranda

10 mei 2007
    16
    0
    0
    hoi, hoi,
    ben bezig om zwanger te raken, en heb altijd gezegd, als k zwanger ben dan stop ik. maar ja, nu komt t erg dicht bij en word t toch lastig.. ben nu 4 dagen overtijd, als t blijkt dat ik zwanger ben, ga ik t toch proberen! je weet waarvoor je het doet he! ;)

4. sarah1981

sarah1981 Actief lid

13 apr 2007
    104
    0
    0
    westervoort
    ik ben ook gestopt toen ik 31 maart de ring er uit haalde, maar rook nu af en toen een siga.... dat gaat wel goed en als ik eenmaal zwanger ben stop ik helemaal :) Ben ook meer een gelegenheids roker met een wijntje er bij :)

Deel Deze Pagina