Temperatuur na eisprong - voel je de stijging?

Discussion in 'Zwanger worden' started by AnnaBNL83, May 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaBNL83

AnnaBNL83 Actief lid

Feb 13, 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Als het goed is heb ik afgelopen zaterdag of zondag mijn eisprong gehad (bij een lf van 13/14 dagen) en dat heb ik ook gevoeld.

Nu lijk ik vandaag te voelen dat mijn temperatuur iets gestegen is. Ik weet dat dit maar 0,3 - 0,5 graden stijgt. Mijn vraag is dus: kun je dat voelen? Het kan natuurlijk ook om een andere reden gestegen zijn. Maar ik vrees dat ik anders mijn ei heb gemist deze maand, want dat is hij misschien maandag of dinsdag pas gesprongen....

Ik ben echt een leek... Dus misschien heeft iemand antwoord. Bedankt!!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lijkt me niet dat je dat kunt voelen.

Tempen moet je namelijk doen direct na het wakker worden, elke ochtend op hetzelfde tijdstip.

Als je in beweging bent geweest, gaat je temperatuur automatisch al omhoog namelijk. Dus als je een erg drukke dag hebt vergeleken met de dag ervoor, is je temperatuur overdag ook al hoger. Vandaar dus het tempen direct na het wakker worden.

Lijkt me niet dat je direct na het wakker worden, kunt voelen dat je temp 0,3 graden hoger is dan de dag ervoor. Sorry.

3. AnnaBNL83

AnnaBNL83 Actief lid

Feb 13, 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je antwoord! Hoopte (en dacht) al dat het niet te voelen was. Zou mooi zijn, want dan heb ik mijn ei waarschijnlijk niet gemist ;)

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

Oct 24, 2013
    434
    1
    16
    Ik krijg, zonder gein, Warme handen en voeten. Dat heb ik nooit en valt zelfs manlief op.

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Ik denk dat ik het vorige ronde wel gevoeld heb. Ben nogal koukleum maar had het tussen mn ei en menstruatie regelmatig te warm met de dekens. Normaal is mijn man ook altijd de warmste maar toen was ik warmer.
    We gaan het zien zo, vandaag mn ei dus benieuwd of ik nu weer ga hebben ;)

Share This Page