roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lena8, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Klopt ook weer, in die zin dat er natuurlijk wel sigaretten zijn waar veel minder nicotine inzit dan de sigaretten die je normaal doorgaans rookt, enne ik weet niet of jezelf koffie drinkt??? Probeer het maar eens, dan kun je net zo goed geen of bagger drinken… ;)

nee dan laat ik de koffie – cola – teveel vette shit (patat-shoarma) etc wel staan, tuurlijk af en toe heus wel lekker patatje van de markt of op vrijdagavond een shoarma’tje met heerlijk veel knoflooksaus of op woensdag (pizzadag) een heerlijke pizza venezia… ;)

nou meid geniet lekker van je patatje ;)

zo heel vaag is het niet, ff googlen = vinden. ;)

teveel koffie is maximaal (wat ze adviseren 300 mg cafeïne) 3 kopjes koffie per dag, maar er zijn er zat die alleen maar (bij wijze van ) leven op koffie dus tja.. ;)

Link: Voedingscentrum

2. nadine

nadine Lid

17 mei 2006
    35
    0
    0
    achterhoek
    Ik vindt dat wanneer je probeerd om zwanger te worden al moet stoppen met roken en daarna met het klussen kan gaan beginnen.
    Vaak zeggen de mensen wie roken dat het te veel stress op leverd om te stoppen met roken, en volgens hun is dat nog slechter voor de baby.

Als je echt graag een gezond babetje op de wereld wilt zetten moet je gewoon stoppen.

(ik heb zeker 8 jaar gerookt en ben nu zins 02-01-2006 gestopt)

Sucses er mee

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja jij vindt - hij vindt - zij vindt , zo heeft iedereen zijn eigen mening, maar niemand kan bepalen of zeggen wat iemand zou moeten doen zo simpel is het.....

en tis kul om te zeggen dat als je het graag wilt je het "gewoon"moet doen, ik vindt het knap van jou dat je dat wel kon, maar ja iedereen is anders maar daarom zeer zeker niet minder.... :D

4. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    hoi bedankt voor de meeste reactie's ....sommigen een beetje jammer ik vroeg ook nl niet om toestemming van de anti rokers maar idd gewoon om tips om te stoppen en vond het fijn te lezen dat er meer zijn die er veel moeite mee hebben om te stoppen ( niet lullig bedoeld)...wel ben ik nu nog veel minder gaan roken en als as dinsdag de echo goed is heb ik mijzelf en ons ieniemienie mensje belooft om het helemaal te laten staan en ook weet ik nu al zeker dat ik het dan kan.... :D

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik hoop van harte voor je dat je het volhoud meid...succes

6. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    thnx smoekie.... :D vast goed komen

groetjes lena

7. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Succes! Lena!!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben sinds 2 weken gestopt met roken en heb het er erg moeilijk mee heb gisteren 2 sigaretjes gerookt en voelde me eigen zo'n zwakkeling dat ik niet sterk genoeg was om het te laten maar vandaag weer helemaal niks gerookt wel veel zin in een sigaret maar dan pak ik n kauwgompje of een glas water en dan is de zin weer even weg.
    Ik ben wel heel chagerijnig hoor :oops:

Ik ben nog niet zwanger maar wil proberen om te stoppen zodat alles uit mijn lijf is.

Het is heel moeilijk maar ik denk: is goed voor mezelf en voor het kindje wat ooit in mijn buik komt. Ook moet je er echt 100% achter staan en zelfs dan lukt het niet altijd.

Ik hoop dat het je gaat lukken meid.

9. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Nou geweldig dat het je toch goed geholpen heeft!!!

Dacht op een gegeven moment met dit topic waar gaat het heen...dit zijn geen tips meer...

Ja bijna vergeten waar het eigenlijk om ging. Blijft een gevoelig onderwerp dat hoog kan oplopen. Maarja in ieder geval iedereen is er mee eens roken is niet goed voor je, alleen de tact hoe/wat was bij sommige niet zo aanwezig. Maar je we zijn Nederlanders met allemaal een mening :rolleyes:

Veel plezier met je echo en goed van je dat je helemaal gaat stoppen.

toy toy

gr. cassandra

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    lena8 succes met het stoppen en veel plezier met je echo

nu is wel duidelijk geworden hoe sommige erover denken :)

en voor het vuur weer oplaad zal ik hem sluiten
    wens iedereen die poging doet om te stoppen veel succes

http://www.stivoro.nl/nieuw.html meiden die willen stoppen en niet zo goed weten hoe en hulp willen misschien dat jullie het kunnen vinden op deze site
    gekregen van onze verloskundige Mirjam
    nogmaals succes

Deel Deze Pagina