roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door djara, 2 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Ik ben ook aan het stoppen, tenminste ik doe mijn best. Paar dagen ging het goed en nu zit ik op vier. maandag ga ik echt weer nieuwe poging wagen. OOH wat zijn we toch watjes dat we niet kunnen stoppen
     
  2. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

    Ook ik was een stevige roker, vanaf mn 15 e.
    Voordat ik met de pil stopte, ben ik gestopt met roken op mn werk, uiteindelijk stoppen met roken door de week. Toen rookte ik alleen nog op feestjes enzo. En uiteindelijk nu ik gestopt ben met de pil, ook gestopt met roken. Het is idd heel moeilijk, vooral ook als er veel in je omgeving rookt!! Heb laatst nog wel 1 gehad, maar t smaakt me ook niet meer (gelukkig). Je moet maar zo denken; de gezondheid van je kindje moet op nr 1 staan en dan pas je eigen behoefte.

    Makkelijk gezegd he, zal wel even moeilijk blijven.
    Maar het moet toch lukken!! Succes dames!
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Iedereen die rookt sterkte met het stoppen. Ik kan roken en stoppen wanneer ik wil, heb er dus geen last van. Heb er zo wel mijn vriend vanaf gekregen. Die rookte erg veel, maar vond ook dat hij moest stoppen. En het is hem gelukt...
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben er nooit aan begonnen, maar beter ook. Het is gewoon rotzooi. Daarbij kan ik al niet tegen de lucht van een sigaret.
    Als er net iemand heeft gerookt in een ruimte die ik binnen ga slaat mijn keel dicht. Kan er dus ook gewoon niet tegen.

    Maar succes aan iedereen die wil stoppen!
     

Deel Deze Pagina