effe een gekke vraag ik tel mijn dagen die ik nog moet werken al uit maar nu is mijn vraag aankomende dinsdag ben ik 31 weken zwanger moet ik in de week dat ik 34 weken zwanger ben wel of niet werken ik had daar een discussie met mijn man over.
dan ben je 16 juni uitgerekend? ongeveer? 4 w - 19 mei 5 w - 12 mei 6 w - 5 mei als ik het goed heb ongeveer als je dus 6 w voor je uitgerekende datum met verlof gaat werk je volgens mij t/m week 33 en vanaf week 34 heb je verlof.
In de week dat je 34 weken bent, hoef je niet meer te werken. Ik ben 1 mei 34 weken en 2 mei gaat mijn zwangerschapsverlof in. Maar als het goed is heb je van je werkgever een brief ontvangen met de ingangdatum van je verlof.
Kijk eens op http://zwangerschapsverlof.infozoeker.tk/zwangerschapsverlof_berekenen.htm Dan kan je het heel gemakkelijk uitrekenen.
Ik ben 24 juli uitgerekend.. en volgens UVW ( dat ik aan de telefoon had ivm ziekmelding) gaat mijn verlof in op 13 juni ( 6 weken - 1 dag) Die laatste week werk ik al amper, dus voor mn gevoel heb ik 7 weken vooraf al vrij.. hahahaha Je mag 6 weken vooraf stoppen, maar dat mag je ook nog 2 weken uitstellen.. Vanaf 4 weken voor uitgerekende datum moet je met verlof.. Zit je of kom je in de ziektewet, dan word het ( wat ik begreep) automatisch 6 weken verlof..
zoals ik het uitreken ik ben 16 juni uitgerekend(6 weken voor) en dan is 4 mei mijn laatste werkdag toch ?
Ik zou zeggen 6 mei, zoals ze t mij uitgelegd hebben.. 24 juli uitgerekend, 6 weken terug is 12 juni en dan 1 dag later met verlof is 13 juni.. Dan kom ik voor jou op woensdag 7 mei uit als eerste verlof dag.. Maar misschien kun je die 2 dagen al vrij krijgen middels verlof uren die je nog hebt? Ik denk maar zo.. M'n baas zal t wel precies weten wanneer ik met verlof ga/kan..
Ik heb die link die hier al is gegeven geprobeerd.. dan kom ik idd ook op 13 juni uit in mijn geval..
ik ben op een dinsdag uitgeteld dus dan is de maandag mijn laatste werkdag maar ik vraag het morgen effe na. ik had gerekend over twee weken mijn laatste twee werkdagen maar helaas beter dat ik er nu achter kom dan later. in ieder geval bedankt voor het meedenken met mij.
Ik ben op een vrijdag uitgerekend en op zaterdag gaat t verlof in.. Als je die link die hier boven ergens staat er bij pakt, kom je precies uit op de eerste dag van je verlof.. Voor de liefhebbers die na t verlof wel weer aan t werk gaan.. je begindatum word er ook aan gegeven.. Daar trek ik me weinig van aan.. nou ja.. in die zin.. voor mij is het de datum dat ik mijn ontslag aan kan gaan vragen..
as zaterdag is mijn laatste werkdag en dinsdag gaat me verlof officieel in (5 weken van tevoren) maar ik heb nog geen brief gehad van het uwv?! is dat erg?