Sinds vannacht voel ik de baby veel minder bewegen dan voorgaande dagen. Ik heb haar vandaag nog wel gevoeld maar niet zoals normaal. en heel kort maar en niet zo sterk. Denken jullie dat ik de VK moet bellen, of nog even afwachten? Vind ook zo wat om op zondag te bellen. Misschien is ze gewoon een dagje rustig? Groetjes
Inderdaad kun je beter te vaak bellen dan te weinig. Als het sinds vandaag is zou ik persoonlijk afwachten tot morgen en als het dan nog is, de vk even bellen. Maar als je je zorgen maakt, gewoon doen hoor! Ik voel de mijne ook de ene dag meer dan de andere. Afgelopen vrijdag begon hij om 4 uur 's nachts al en 's avonds om elf was ie nog aant trappelen en vandaag issie ook heel erg rustig. Hij schopt wel zodra ik mijn handen op mijn buik leg. Kun je het wellicht relateren aan stress of aan een drukke dag of periode?
Ik heb toch maar even gebeld. Ze wilde me toch even zien dus gaan we even langs (zit bij vk in ziekenhuis) krijg voor de zekerheid en voor mijn eigen gemoedsrust even een hartfilmpje Hoop dat alles goed is! Bedankt voor jullie reacties!! Groetjes
Hoi Hoi Ik ben nu 36 weken zwanger en ik voelde sinds 2 weken de baby ook minder dan normaal. Ik heb toen ook even een hartfilmpje gekregen alles was goed. Maar je maakt je idd wel zorgen. de baby beweegd nu anders doordat het ook minder ruimte heeft. Het schuift meer dan echt schoppen. groetjess
hier is het ook afwisselend hoor. zoals vrijdag was ie mega druk de hele dag. en gister en vandaag is ie heel rustig. af en toe een steekje of een bultje maar zodra ik denk hee daar is ie dan is het al weer weg. scheelt dus ook hoe druk ik ben gister druk geweest en vandaag ook weer dit scheelt heel veel.
vlak voor de bevalling gaat een kleintje minder bewegen is mij bij mijn vorige zwangerschap verteld! ten eerste heeft een kleintje steeds minder ruimte en ten tweede maakt het zich op voor de aankomende bevalling... Hoop dat het bij jou ook dit is! weet je al iets??
Hii Allemaal Ben gisteren dus even langs geweest, gelukkig alles goed met de baby. Ze was inderdaad wat rustig, (liet de ctg ook zien) maar dat zou inderdaad komen omdat ze minder ruimte heeft nu. Heb ook een echo gehad, maar ze zag er goed uit en er was nog voldoende vruchtwater. Ben weer helemaal gerustgesteld. Mocht ik nog wat twijfels zijn of ik vertrouw het nog niet dan mag ik altijd nog een keer bellen en langskomen. Maar voor nu was alles gelukkig in orde. @ remes: Dat zei de vk ook, dat ze nu meer gaat schuiven dan dat ze schopt. @ jessy: Ik hoop dat ze zich inderdaad klaar maakt voor de bevalling Bedacht voor de reacties Groetjes