Kan iemand helpen? Hoe lang zou ik nu zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ny81, 20 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik ben er nog helemaal ondersteboven van. Ik ging er vanuit dat ik niet zwanger was.

Maar vanochtend toch nog maar een keer gestest met clearblue. Kwam meteen een plus! :)

IN de tweede ronde na de miskraam dus toch raak. Maar nu heb ik geen idee, hoe lang ik nu zwanger ben..

Ik heb op 29 nov. mijn laatste ongi gehad. Ik ging uit van een 35 dagen cyclus(5 weken) Na 1 dag overtijd en 4 dagen overtijd getest. Die waren negatief. Vandaag weer getest (ongeveer 16 dagen later) Ik zou woensdag op 8 weken na mijn laatste ongi zitten.

Maar hoe lang ben ik nu zwanger? net 4 weken? Of al 6 ? Heeft iemand enig idee? :rolleyes:

groetjes Nynke

2. Volgens mij moet je tellen vanaf je laatste menstruatie, dus nu ongeveer 8 weken zoals je beschrijft, maar bij de echo kunnen ze preciezer bepalen hoeveel weken het vruchtje oud is.

Groetjes Jelske

3. Niet meer actief

Ik je verloskundige gewoon even bellen en een termijnecho vragen dan weet je het precies dat snappen hun ook wel, zeker na een miskraam..

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Normaal gesproken moet je rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dan zou je nu 8 weken zwanger zijn. Maar idd, ik denk dat in jouw geval een echo de beste oplossing is! Dus maandag direct bellen...

En euhhhh.......van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

Liefs,
    Natasja

5. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ik had dat ook. Net het spiraaltje eruit, twee dagen later ongesteld en daarna niet meer. Maar de testen bleven maar negatief. Tot ruim 6 weken later, toen waren ze ineens positief. Blijk ik gewoon een hele late eisprong te hebben gehad, was ook 'pas' 3,5 week zwanger toen ik positief testte, bleek achteraf tijdens de eerste echo. Kortom: denk dat je echt even de eerste echo af moet wachten om de precieze termijn te bepalen!

6. Niet meer actief

gelfeliciteerd Ny en dat je maar een wolk van een baby over een aantal maanden in je armen mag hebben....!
    Geniet er van!

Dikke kus Swiggy

7. Niet meer actief

Dat is fantastisch nieuws meid. Gefeliciteerd! Ik sluit me verder aan bij de andere dames; even bellen voor een echo, dan weet je het precies!

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb geen miskraam gehad maar had wel een hele onregelmatige cyclus. bij de eerste echo rond 7 weken hebben ze verteld hoelang ik ongveeer zwanger was. maar pas bij de 13 weken echo konden ze het precies vertellen. Ik bleek toen voor te lopen.

9. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacties! :D

Ik ga maandag wel bellen, en ik zou sowieso al in aanmerking komen voor een vroege echo. Omdat ik een miskraam heb gehad.

Groetjes Nynke

10. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! En inderdaad...maandag even bellen....spannend!

11. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Je zou inderdaad denken aan 8 weken zwanger, maar beter maar even bellen en afwachten...
    In ieder geval van harte gefeliciteerd, en geniet er maar lekker van ! xxxxxxxjes

:)

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gefeliciteerd Nynke!
    Vraagje: Had je geen symptomen waardoor je dacht misschien zwanger te kunnen zijn?

Liefs Mirre

13. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    nou meid.van harte!

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Inderdaad gewoon even bellen... normaal zou je rekenen vanaf je laatste ongi maar het kan natuurlijk zijn dat je een latere eisprong hebt gehad.... Een vroege termijnecho zal je hopelijk meer duidelijkheid geven.... Enneh natuurlijk heel erg gefeliciteerd

Deel Deze Pagina