Tja mij man rookt, en hoeft van mij niet te stoppen. Niet toen we bezig waren zwanger te worden en nu ook niet. Ik rookte toen ook nog, ben ik dan asociaal? Hij rookt al zo lang als ik hem ken, en als hij wil roken dan doet hij zijn best maar, ik wil iemand niet de hele dag achter zijn broek aanzitten en zeiken over die 3 sigaretten die hij thuis rookt. Dat zijn de woorden me niet eens waard, en ik deel die mening niet over het asociaal zijn! Laat ieder in zijn waarde, en zijn ding doen! De een giet zich de hele dag vol koffie de ander rookt een peukie, allebei niet goed maar mag je kerel nu ook al geen koffie meer?
ja Bull terrier an is het zaad het actiefst heb ik dus van de dokter en die zal dat denk ik wel weten he . dusss iedereen sochtends klussen hahaha enn mamalieske ik ben daarom ook blij dat ik en mij ventje er geen ruzie om krijgen maar als hij vervolgens tegen hele familie roept ik ga satoppen en stoppen moet hij het op zijn minst proberen. anders meot hij zijn mond houden dat hij wilt stoppen toch van mij mag ie ook wel
Mijn man rookte echt heeeeeeel veel en hij wou zelf graag stoppen. Zelf vind ik het wel fijn dat hij stopt ook om het financiele gedeeltje. Maar als hij was door blijven roken begrijp ik dat wel. en asociaal? nee dat vind ik niet echt. Maar liever heb ik niet dat hij rookt bij een babytje x
bedankt voor jullie antwoorden, het blijf lastig. Ik vind hem niet asociaal of ego (dat is hij ook niet) maar ja het kan altijd beter he. Ik ga er zeker geen ruzie om maken maar af en toe als ik boos ben dan kan het hem wel verwijten, dan geef ik hem de schuld dat we nog niet zwanger zijn, gemeen he! Daarna kunnen we het dan weer goedmaken...........dat is wel weer leuk.
ik denk dat je hem niet kunt dwingen te stoppen. het zou mooi zijn. of iig minderen. als het over een poosje nog niet raak is kun je het er misschien een beetje meer over hebben. bovendien is t lang niet altijd zo, bij ons ook 2e ronde raak. mijn vriend rookt ook. en ik denk door steeds ruzie en strees, dat is ook niet echt bevordelijk... succes!
Je hebt gelijk hoor female. Iemand die rookt kan je zoiezo niet dwingen o te stoppen want dan gaat hij waarschijnlijk stiekem roken. Het komt vast allemaal wel goed met degene waarvan de man rookt.. Wij zijn nu al een tijdje bezig en het wil niet erg lukken maar ik denk dat dat ook met andere dingen te maken heeft neit enkel het roken!
Heb trouwens wel dit gevonden staat ook wat in over roken. Maar dat gaat over zelf roken denk Eet een gezond dieet om er zeker van te zijn dat je lichaam klaar is voor het laten groeien van een gezonde baby. Zwangerschap kan lichamelijk zwaar zijn. Ben je fit genoeg om er mee door te gaan? Probeer wat lichte oefeningen te doen. Probeer yoga of een andere vorm van oefeningen waar je iets aan hebt tijdens je zwangerschap en bevalling. Kijk naar je gewicht. Als je overgewicht hebt kun je het moeilijker krijgen tijdens de zwangerschap. Eet verstandig. Stop met roken. Het komt de vruchtbaarheid niet ten goede en kan nadelige gevolgen hebben voor je kind, zoals een verhoogde kans op wiegedood.
Onderzoekers vergeleken de overlevingskansen van zaad van rokers en niet-rokers. Ze kwamen tot de vaststelling dat zaad van rokers opvallend sneller aftakelt dan zaad van niet-rokers. Blijkbaar zit het gevaar vooral in het zaadvocht. Vermoedelijk komen allerlei giftige stoffen uit sigarettenrook uiteindelijk in het zaadvocht terecht en bedreigen ze de overleving van de zaadcellen van rokers. Dit stukje heb ik naar mijn mannetje gemaild 1,5 jaar geleden en erbij geschreven dat ik die giftige stoffen die in zijn zaadvocht zitten niet meer in mijn lichaam wilde hebben..... Inmiddels is hij 1,5 jaar gestopt. XXXAnna
nou anna dat is wel een goed stukje tekst voor de mannen die graag kindjes willen misschien dat ze nu na gaan denken x
Moet je hem deze eens laten lezen, schrik je helemaal van: http://www.paradijsvogel.nl/roken.htm XXAnna
Ik ben van mening dat stoppen met roken alleen lukt als je zelf voor 1000% achter de stoppoging staat. Iemand dwingen of het roken in huis verbieden of wat dan ook heeft totaal geen zin. Dat zorgt alleen maar voor ruzie in de tent, en of dat nou zo bevorderlijk is voor de vruchtbaarheid.... Oh, ik ben trouwens ervaringsdeskundige en inmiddels 10 maanden gestopt omdat ik dat wilde. Groetjes, Anakin.
Ik ben zelf geen roker, zelfs nog nooit gedaan, maar mijn man wel. Hij heeft wel uit zichzelf het roken beperkt tot het werk. Dus naar z'n werk, tijdens zijn werk en na zijn werk, maar nooit waar ik bij ben en ook niet thuis binnen of buiten. Hij heeft al meerdere malen gezegd dat hij wel wil stoppen, maar blijkbaar lukt dat nog steeds niet. Ondanks dat hij makkelijk een vakantie van drie weken zonder sigaretten door kan brengen, maar zodra hij weer op z'n werk is begint hij weer. Ik ben al blij dat hij niet veel rookt en niet waar ik bij ben. Maar ik hoop wel stiekem dat hij toch ook stopt zodra ik met de pil stop... maar misschien is dat wel een beetje ijdele hoop @Anakin, ik vind overigens dat je prima roken binnenshuis kan verbieden, helemaal als je kinderen hebt of wil krijgen. Bij mij in huis heeft nog nooit iemand mogen roken, ook mijn man niet. Stoppen met roken is inderdaad wel iets wat iemand alleen zelf en voor zichzelf kan doen. Gefeliciteerd trouwens met je geslaagde stoppoging!
niets aan toe te voegen, er zijn tig andere dingen die net zo slecht (kunnen) zijn maar daar steken de mensen vaak het hoofd voor in het zand omdat het ze niet uitkomt, hoe dan ook, ik ben van mening dat ik een ontzettend lieve kerel heb (inmiddels al bijna 11 jaar) verrre van asociaal, verre van egoïstisch hoe een ander zijn mening neerzet moet hij zij weten, maar niet vergeten dat jouw mening niet alles is, en jij buiten dat je leest dat iemand wel of niet rookt, nooit kunt zeggen dat je diegene asociaal vindt, want dan moet je de dikke van dale er maar eens op naslaan wat asociaal betekend... leven en laten leven.... ik zou ook wel eens willen weten van de vrouwen die hun mannen hebben weten te stoppen met roken of het inmiddels al succes heeft gehad? zijn die al zwanger of nog steeds aan het proberen? denk dat als er daar keiharde cijfers over zijn het misschien voor vele andere een ander verhaal zou worden... succes dames