Ik probeer even helder te denken. Misschien kan je een compromis met hem sluiten. Als de vitaminepillen niet helpen, dan gaat hij bijvoorbeeld nog maar 2 pakjes per week roken en als dat ook niet helpt, dan proberen te stoppen? Ik heb geen ervaring met roken en weet dus ook niet of minderen al zou helpen, maar misschien helpt dit hem over de streep? En ik zat ook net nog te denken; is je vriend er wel echt klaar voor? Ik heb ook ooit wel eens in een rokershol gezeten terwijl ik niet rookte.... Misschien is er wat anders aan de hand? Succes meid!
ik heb een vriend met goed zaad, goed net over het randje van goed zeg maar... het kan dus altijd beter! Alleen hij rookt 2 pakjes per dag Wat ik ook zeg of doe, hij zegt bij alles ooit ga ik wel stoppen ik ben er nu nog niet aan toe.. prima, maar dat roken heeft ook zijn negatieve effecten op zijn zaad.. hij hoeft van mij niet gelijk te stoppen, want als hij er niet achter staat lukt het toch niet! Wel wil ik graag dat hij bewust minder gaat roken.. maar ook dat lukt/wil hij niet...pfff mannen!