Echt, had dit dus over het hoofd gelezen.. maar serieus ik vraag me af van welke planeet jij bent afgedondert.. Mijn dochter krijgt een gezonde en gevarieerde maaltijden. Vanaf de 3e maand mochten wij van de CB met vaste voeding beginnen.. DIT WAS GEMAAKT VAN VERSE GROENTES EN FRUIT! en dat met week geld van 70,- weet je wel hoe f*cking duur dat voor ons is? maar mijn dochter zal alles binnen krijgen wat ze nodig heeft.. en ja papa en mama zijn beide rokers. Mijn dochter krijgt iedere dag netjes haar plakjes bruin brood, glas melk, haar fruit en groentes zelf vit pilletjes en ja biologisch ( volgens mij heb ik nu een schande begaan) Niet iedereen zijn ma flodders wannabee's. en staan met een peuk in de bek achter het gasfornuis.. Echt ben zo klaar met dit soort volk mens. dus ja als je, je aangesproken voelt zal mij grof gezegd aan de reet oxideren.. echt dat f*cking voor geoordeel ben der klaar mee.:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Laat mensen lekker in hun waarde en hou bepaalde meningen voor je. Ohh geniaal!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha dit zijn berichtjes die ik wel op prijs stel hahahahahahahahahaha
Door dit bericht kom je wel een beetje over als ma flodder eigenlijk, sorry.... Niks mis mee hoor. Verder ben ik het eens met Umm en Aszz
Sorry hoor maar kan dit wat minder. Ik vind het geen stijl dat je zo praat eerlijk gezegd. Als haar kind maar krijgt wat ze hoort te krijgen is er toch niets mis of wel soms. Duik trouwens nu mijn bed in dus lees de rest morgen wel. truste
Het is onze beslissing geweest om door te blijven roken of niet. en ja wij hebben deze beslissing genomen, maar dat impliceert niet dat mijn dochter niet goed te vreten krijgt. maar aangezien jouw vorige berichtjes geeft mij al aan hoe jouw denkwijze en denk niveau is, dus ga mijn tijd aan andere mensen besteden die wel op niveau is.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.. ben er gewoon klaar mee en let dan niet echt meer op mijn taal gebruik.. Gelukkig rook ik geen sigaar.. niet mijn type
Mijn moeder rookte, en we kregen elke dag groenten vers uit eigen volkstuin. Weet niet waar je die link vandaan haalt.... in het onderzoek staat dat de kinderen kleiner zijn, en dat klopt wel. Ik ben 5 cm kleiner dan mijn moeder, maar ik heb niet goed gegeten toen ik in de groei was (nee niet door die groenten ) dus ik heb het altijd daaraan verweten.
Ik rook niet trouwens, nooit gedaan ook. Nou is het net of moeders die te vroeg zijn bevallen, ook er een ongezonde levensstijl op na houden. Nou ik leef heel erg gezond.
Tsssss sommigen hier denken echt dat ze heilig zijn he, met dat niet roken.... Te triest. Dan heb je zelf vast wel een ander heel groot gebrek.(eigendunk bijvoorveeld??) Als je het ooit wel gedaan hebt: super dat je hebt kunnen stoppen, maar voor sommigen anderen is het WEL moeilijk. Als je het nooit gedaan hebt, weet je gewoon niet waar je het over hebt. Als de rokende (as) mama's hier komen praten daarover, weten ze duidelijk al dar het niet goed is, willen ze graag stoppen, lukt niet, dat zal vast al vervelend genoeg zijn. De rookhaters komen hier lezen en reageren, ergeren zich kapot, en doen de rokende zwangeren nog meer pijn met hun commentaar. Oplossing De rookhaters blijven hier weg en houden hun commentaar voor zichzelf (of ga een eigen club oprichten ofzo) en de wannabe stoppers komen elkaar steunen want het is al zwaar genoeg voor sommigen om te stoppen, en met het commentaar van de haters wordt het alleen maar nog moeilijker. Is voor beiden partijen fijner... Dus: ja haters, jullie hebben gelijk, het is beter om te stoppen, maar nu weten we het allemaal wel hoe 'perfect' jullie zijn.... Zo, dat moest ik even kwijt..... En even voor de goede orde; ben zelf ook heel lang verstokte roker geweest maar inmiddels al een paar jaar gestopt. Dus nee, deze tekst komt niet van een roker
Moet het bericht wat ik erna heb geplaatst ook even lezen Ik bedoelde hier alleen de persoon uit mijn voorbeeld.
Nee hoor geen gebrek. Tenminste niet dat ik weet. Ik heb zelfs 12 jaar veel gerookt. Ik snap dus ook de verslaving en het stoppen.
Wat een onzin dat rokende moeders hun kinderen geen gezond eten zouden geven. Ik ken zat moeders op mij heen die niet gerookt hebben en hun kinderen geen gezond eten geven. Ik vind dat echt een voor oordeel.. We doen allemaal ons best om een goede moeder te zijn.
Ik heb overigens niet tijdens mijn zwangerschappen gerookt. Helaas ben ik daarna wel weer begonnen. Maar het heeft mij bloed, zweet en tranen gekost om te stoppen. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je echt geen betere moeder bent door niet te roken tijdens de zwangerschap. Neemt niet weg dat je het beter niet kunt doen, het is schadelijk voor je zelf dus ook voor je baby
Het was voor mij ook moeilijk....heel moeilijk...dacht dat ik het nooit zou gaan redden. En in ben inderdaad ook ontzettend trots op mezelf dat ik het voor elkaar heb gebokst op de een of andere manier. Dus niet zo'n medelijden met jezelf en niet de hele tijd die excuses... Ja, het is zwaar...deal with it!
Hier ook een zwaar ex verslaafde.. Rookte 35 sigaretten per dag.. Ondertussen 2 jaar gestopt en weet hoe moeilijk het is.. In mijn geval klopt het wel.. Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mij gerookt en ik heb flink overgewicht.. Mijn hele leven loop ik al bij dietisten en ben ik met mijn gewicht bezig.. Toen ze in verwachting was van mijn broertje rookte ze niet en hij is ontzettend slank.... Ik weet niet of ik het haar kwalijk neem maar ik denk wel nu wat als ze niet gerookt had....