Heb het een aantal keer gezien maar snap niet dat mensen voro zo weinig geld zulke dingen doen. Ik zou dat echt niet doen? Ze krijgen toch nl wat ze verdienen met die opdrachten toch? En dat moet dan ook nog gedeeld worden door die hele groep
Het gaat de laatste tijd wel ver moet ik zeggen hoor.. Aan het begin keek ik het.. Maar nu heel weinig.....
ik heb het alleen gezien toen ik aan het zappen was en dit dus bezig was. waar ik wel het ergste van schrok: 1 groepje bestond uit 2 stelletjes: dus totaal 2 jongens en 2 meisjes..was op een gegeven moment hun opdracht: zoen met de vriendin van het andere stel.. dus de ene jongen moest met de vriendin van zijn vriend gaan zoenen...nou echt niet normaal hoor, vind ik dan..ze hebben het wel gedaan.. en die 2 andere stonden erbij en keken ernaar..duidelijk lachend als een boer met kiespijn... (dus dat ene meisje zag haar vriendin met haar vriend zoenen en die jongen zag zijn vriend met zijn vriendin zoenen...want ze moesten echt 1 minuut ofzo echt zoenen , tongzoenen! dat vind ik echt veeeeel te ver gaan (veel andere dingen ook trouwens maar dit vond ik zo erg)
Ik vind het echt zo'n ziek programma! Van de week een stukje gezien toen we daarna een film wilden zien en we zaten te wachten, maar echt, ik zou die dingen voor nog geen miljoen doen. En mensen die hieraan meedoen? Die zijn pas echt ziek zeg! My goodness, zo over je grenzen laten gaan voor een beetje geld...
Ze moeten een vraag beantwoorden, wie het dichts bij het juiste antwoord zit heeft 500,- gewonnen, wie het verst er van af zit van van groen stoplicht naar oranje en die keer erop naar rood en dan moeten ze een opdracht doen.. Vind het ook echt belachelijk dat mensen dit doen zeg Pff.. Pas moesten ze 5 van die hele grote knikkers(bolkers) op het hoofd laten vallen.. Of een foto op de billen nieten?? Of 1 wenkbrauw helemaal weg laten epileren??? Straks groeit de helft maar terug? En dan die leatherboy/leathergirl zetten ze helemaal voor schut..
Echt een verschrikkelijk programma. Ik kijk het echt niet. Wat is er leuk aan om daar aan mee te doen, maar ook om het te kijken? Het wordt steeds gekker op tv.
Ik kijk ernaar maar eigenlijk is het een belachelijk programma. Ik verbaas me er ook over wat mensen wel niet doen voor een beetje geld. Soms vind ik het ook echt te ver gaan.
oke dan hadi k het goed kwa bedrag dat ze winnen. Dacht misschien dat ze meer krijgen omdat ze deze dingen doen. Ik vind veel van de opdrachten idd ook best ver gaan en ook smerig of pijnlijk. zou het zeker niet doen.
dan is het ook nog eens zo... komen ze op rood maar weigeren ze een opdracht te doen (zoals gistern die jongens met leatherboy) dan krijgen ze niets!!!!!! Alleen als ze stoppen tijdens een cash and go ronde, mogen ze het geld houden... Ik kijk het wel vaker, maar dan meer om te zien hoe laag sommige mensen kunnen gaan voor relatief weinig geld. SOmmige dingen zou ik ook wel doen, maar veel dingen... OMG
Ik vind het wel grappig Hoe dom mensen doen voor geld. Sommige dingen zijn gewoon smerig, ik zap dan ook regelmatig even weg hehehe.