als jullie kinderkleding bestellen via het internet waar doen jullie dat dan? ik haal vaak leuke merkkleding van olilly en babybarb en marybel en dat soort kleding... ze hebben daar zulke schattige vrolijke meisjeskleding in dat ik er zowat mn hobby van heb gemaakt hihi... ben wel benieuwd of er meer sites zijn...
Poeh, ik schrik me even helemaal kapot van die prijzen bij dat soort webshops. Ik houd het toch maar gewoon bij deze H&M Shop Online Mede omdat onze kleine meid binnen de kortste keren gaten in haar broeken heeft door het kruipen. Zonde om dan zulke dure kleding te kopen dus en ik kan altijd prima slagen bij H&M.
kapoes outlet kinderkleding pukkemuk.com kinderkleding babykleding en skikleding Amazingkids Home| Webshop DesignerKids.nl | Online Kinderkleding |Retour-RAGS-Eager Beaver Kinderkleding bij Ot en Sien, voor de mooiste merkkleding! SALE bij Kixx Online Kinderkleding & Babykleding Kinderkleding van GaaB en Zoo voor Levi's Baby 0 - 2 jaar Kinderkleding www.mirols.com - Catalog Coccinelle.nl | Exclusieve merken babykleding, kinderkleding, kinderschoenen en merkschoenen voor Volwassenen. Retrokids : de hipste retro baby- en kinderkleding MIJN FAVORIET!!! Willemijns Winkeltje - Welkom X-KDS kinderschoenen - koop kinderschoenen online, kinderschoenen maathulp, kindersneakers Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online www.goodmoodkid.com vast nog wel meer die ik effe niet opgeslagen heb ^^
Ik koop ook het meeste bij H&M enzo hoor. Maar als het echt uitverkoop is wil ik nog wel eens iets bij Happybee ofzo kopen.
Ja nu zijn de kleertjes op zo'n site's duur. Maar als je een maand geleden had gekeken, waren die duren kleding in de opruiming. bij www.amazingkids.nl was alles 70 procent. Ik heb daar kleertjes gekocht van noppies eager beaver vingino en retour gekocht voor een heel goedkoop prijsje. Ik heb zelfs al een aantal dingen gekocht voor volgende winter.
ik koop eigenlijk bijna nooit via webshop! want jayla staat echt niet alles dus vaak denk ik ooow geweldige kleren! en als jayla het aanheeft denk ik oke trek maar uit!! maar coccinelle heeft leuke kleren! en ollekebolleke ook!
ik bestel online alleen bij kleertjes.com MAAR alleen als er opruiming is (50-70% ) anders vind ik het veelste duur. in de orpuiming betaal ik maximaal 15 euro voor een kelding stuk. moet wel bekennen je merkt wel dat het kwaliteit is (saltydog, baby barb, mexx etc.)
ja het is best prijzig idd, maar de kwaliteit is zoveel beter dus ik koop dat liever wat duurders... ook shop ik lekker bij de h&m en de c&a enzo hoor... maar meestal combineer ik dan dan een beetje met elkaar...
Ik koop niet vaak online voor Emma. wil het voor haar liever even zien, maar weleens bij H&M. leuke kleren voor een leuke prijs.
Ik koop alles door elkaar, van H&M tot Burberry en alles wat er tussen zit. Hoewel H&M soms erg leuk uitziende kleren heeft, merk je heel duidelijk kwaliteitsverschil met merkkleding. En er snel uitgroeien valt best mee. Hij draagt nu broeken die hij naar alle waarschijnlijkheid eind dit jaar ook kan dragen (omgeslagen pijpen en verstelbare elastiek in de taille). Kan dus een prima een hele tijd mee en ziet er nu ook heel leuk uit. Ik koop niet zo veel online, maar als ik online koop dan is het bij: kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online cochinelle.nl BasicKidsWear.nl Basickidswear.nl, basic kinderkleding, Vingino, Retour, Salty Dog, Barbara Farber, Pointer, Geisha, moodstreet, Cks, Lckr, Doerak, S.Company, Geisha, Pointer, Mood street, CKS, Paglie, Dodipeto, Retour. (voor de superschattige vingino jeans)