kleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mora27, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    als jullie kinderkleding bestellen via het internet waar doen jullie dat dan?
    ik haal vaak leuke merkkleding van olilly en babybarb en marybel en dat soort kleding... ze hebben daar zulke schattige vrolijke meisjeskleding in dat ik er zowat mn hobby van heb gemaakt hihi...
    ben wel benieuwd of er meer sites zijn...

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  3. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Poeh, ik schrik me even helemaal kapot van die prijzen bij dat soort webshops.
    Ik houd het toch maar gewoon bij deze H&M Shop Online
    Mede omdat onze kleine meid binnen de kortste keren gaten in haar broeken heeft door het kruipen.
    Zonde om dan zulke dure kleding te kopen dus en ik kan altijd prima slagen bij H&M.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ik koop ook het meeste bij H&M enzo hoor.;)

Maar als het echt uitverkoop is wil ik nog wel eens iets bij Happybee ofzo kopen.:D

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja nu zijn de kleertjes op zo'n site's duur.
    Maar als je een maand geleden had gekeken, waren die duren kleding in de opruiming.
    bij www.amazingkids.nl was alles 70 procent.
    Ik heb daar kleertjes gekocht van noppies eager beaver vingino en retour gekocht voor een heel goedkoop prijsje.
    Ik heb zelfs al een aantal dingen gekocht voor volgende winter.

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik koop eigenlijk bijna nooit via webshop! want jayla staat echt niet alles dus vaak denk ik ooow geweldige kleren! en als jayla het aanheeft denk ik oke trek maar uit!! :D maar coccinelle heeft leuke kleren! en ollekebolleke ook!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh leuke sites! dankje.....

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik bestel online alleen bij kleertjes.com MAAR alleen als er opruiming is (50-70% ) anders vind ik het veelste duur. in de orpuiming betaal ik maximaal 15 euro voor een kelding stuk. moet wel bekennen je merkt wel dat het kwaliteit is (saltydog, baby barb, mexx etc.)

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja het is best prijzig idd, maar de kwaliteit is zoveel beter dus ik koop dat liever wat duurders... ook shop ik lekker bij de h&m en de c&a enzo hoor... maar meestal combineer ik dan dan een beetje met elkaar...

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik koop niet vaak online voor Emma. wil het voor haar liever even zien, maar weleens bij H&M. leuke kleren voor een leuke prijs.

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik koop alles door elkaar, van H&M tot Burberry en alles wat er tussen zit. Hoewel H&M soms erg leuk uitziende kleren heeft, merk je heel duidelijk kwaliteitsverschil met merkkleding. En er snel uitgroeien valt best mee. Hij draagt nu broeken die hij naar alle waarschijnlijkheid eind dit jaar ook kan dragen (omgeslagen pijpen en verstelbare elastiek in de taille). Kan dus een prima een hele tijd mee en ziet er nu ook heel leuk uit.

Ik koop niet zo veel online, maar als ik online koop dan is het bij:

kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online
    cochinelle.nl
    BasicKidsWear.nl Basickidswear.nl, basic kinderkleding, Vingino, Retour, Salty Dog, Barbara Farber, Pointer, Geisha, moodstreet, Cks, Lckr, Doerak, S.Company, Geisha, Pointer, Mood street, CKS, Paglie, Dodipeto, Retour. (voor de superschattige vingino jeans)

12. Joely

Joely Lid

8 apr 2008
    80
    0
    0
  13. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0