Rokende schoonfamilie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lovelittlebaby, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoe is het afgelopen? Of weet je schoonfamilie nog niet dat je zwanger bent? jammer dat je vriend ook zo reageert, hij zou je best mogen steunen.

Mijn schoonmoeder heeft bij haar oudste (mijn man) niet gerookt en hij was een gezonde 8 ponder. Dat vond ze te zwaar, dus is ze bij haar tweede en derde zwangerschap blijven roken. De bevalling was veel makkelijker, want die kindjes wogen maar 5 pond per stuk! ;):( Ik zou het bespreekbaar maken, als ze geen rekening met jou en je kindje willen houden, dan niet meer heen gaan.

2. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Toen mn vriend en ik bezig waren (wist mn schoonfam nog niet) heb ik gedaan dat ik er niet meer goed tegen kon en er heeel veel last van had.
    Ik vond dat dus gewoon niet prettig. Heel snel was het al raak en stonden hun dus al buiten. En toen we het vertelde natuurlijk helemaal niet meer in mijn buurt roken.
    Ook als ze gaat oppassen op de kleine wil ik niet dat er gerookt wordt binnen, en geloof me ik ruik ALLES!!! Als mn vriend daar vandaan komt dan ruik ik dat zn moeder heeft gerookt binnen want dan ruikt zn shirt er al naar.

Maar als ze geen rekening met je willen houden zou ik er uiteindelijk ook niet komen. Je kan het brengen als de momenten dat je daar bent of ze dan rekening met je willen houden. Zo niet tsja dan houdt het op, zullen ze hun kleinkind ook niet veel zien. Want als mijn SF er geen rekening mee zou houden dan zou ik daar ook niet met mijn baby gaan zitten.

Deel Deze Pagina