Volgend weekend wil ik een paar Ikea ladekasten in elkaar gezet hebben en onze eigen klusser heeft het te druk dus ik ben eens aan het rondkijken om een student in te huren voor een aantal uur. Iemand hier ervaringen mee? En misschien tips voor een goed bedrijf in Utrecht? Alvast bedankt!
Zoals de reaktie hierboven... Ik doe Ikea bouwpakketten als ontspanning. Heerlijke bezigheid vind ik het. Echt - probeer het zelf. Gewoon goed de instructies 'lezen'. Is echt niet moeilijk...
Maart waarom niet zelf doen. Ikea is echt heel makkelijk zelf in elkaar te zetten, van keukenkastjes tot hoogslapers heb ik al in elkaar gezet. Succes.
Zelf help ik ook mee, maar ik wil graag 'meters maken' volgend weekend. Er moet meer gedaan worden dan alleen die kastjes. We hebben er de tijd noch de zin voor om alles zelf te doen
Maar bedankt voor de opbeurende woorden, als ik het uiteindelijk zelf moet doen, zal het vast goed komen
Hier ervaring met verhuizen (en dus ook in en uit elkaar zetten van kasten) door de Student Movers. Heel positief ervaren. Zij gaven aan veel ervaring te hebben met het afbreken en opbouwen van kasten. En dat bleek ook zo te zijn. Ook het verhuizen zelf ging super. Ze zitten ook in Utrecht. En je betaald ze per uur. Misschien daar eens navraag doen of ze voor zoiets ook komen. Klusbedrijf studenten ken ik niet.