Hoi hier ben ik weer... Vannacht werd ik wakker met een rare tinteling in mijn onderbuik(baarmoeder) het is nog te vroeg om mijn kindje te voelen(morgen 12 weken) het voelt echt als een tinteling /kriebel maar echt sinds vannacht voel ik het constant. Het vervelende is dat ik vorig jaar een missed abortion heb gehad op 11 weken en toen voelde ik voor de miskraam ook de hele tijd een tinteling ik heb dit eigenlijk gelinkt aan dat mijn baarmoeder het vruchtje aan het opruimen was en op de echo was het ook al aan het oplossen,het hoefde er alleen nog maar uit te komen Ik maak me best wel druk hierover en ik kan er ook niks over vinden zou ik de verloskundige bellen voor een eerdere echo want mijn volgende is pas 10 mei?Of zou het toch iets anders kunnen zijn? Alvast bedankt, Groetjes Fuzzy
Hallo Fuzzy. Ik denk eerder aan je darmen die zich aan het verplaatsen zijn. Door het groeien van de baarmoeder worden deze omhoog gedrukt. Groetjes Ineke.
Heel erg bedankt voor de snelle reactie, ik hoop dat je gelijk heb en dat het mijn darmen zijn ik voel het vooral als ik stil zit of lig. Groetjes fuzzy
Hallo Fuzzy. Het is heel normaal dat je het dan meer voelt want dan ben je in rust en let je er extra op. Groetjes Ineke